Gå til innhold

Skremme skjærer

Anbefalte innlegg

Gjest antifugl
Skrevet

Jeg bor i toppetasjen på en blokk og har siden vaktmesteren sagde ned noen trær på fellesarealer blitt plaget av skjærer på balkongen. De flyr inn mellom markisen og taket og driter ned markise, grill og annet som står plassert ytterst på balkongen.

Noen som har erfaring med å skremme vekk skjærer så kom gjerne med tips på hvordan jeg kan bli kvitt dem.

Gjest keydi
Skrevet

Er det ikke disse man særlig bruker fugleskremsel mot da? Mener å huske at min bestefar hengte sølvpapir-remser på snorer tvers over jordbæråkeren for å skremme bort skjærer. Pluss satte opp et fugleskremsel. Forresten, det med sølvpapir kan vel ikke stemme, for er ikke skjærer de som gjerne vil få tak i glinsende ting? Nei jeg vet faktisk ikke hva jeg ville gjort. Kanskje du kan ringe Ornitologisk forening og spørre om de har noen råd?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...