Gjest antifugl Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Jeg bor i toppetasjen på en blokk og har siden vaktmesteren sagde ned noen trær på fellesarealer blitt plaget av skjærer på balkongen. De flyr inn mellom markisen og taket og driter ned markise, grill og annet som står plassert ytterst på balkongen. Noen som har erfaring med å skremme vekk skjærer så kom gjerne med tips på hvordan jeg kan bli kvitt dem. 0 Siter
Gjest keydi Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Er det ikke disse man særlig bruker fugleskremsel mot da? Mener å huske at min bestefar hengte sølvpapir-remser på snorer tvers over jordbæråkeren for å skremme bort skjærer. Pluss satte opp et fugleskremsel. Forresten, det med sølvpapir kan vel ikke stemme, for er ikke skjærer de som gjerne vil få tak i glinsende ting? Nei jeg vet faktisk ikke hva jeg ville gjort. Kanskje du kan ringe Ornitologisk forening og spørre om de har noen råd? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.