Gå til innhold

Er puber åpne i dag?

Anbefalte innlegg

Gjest signaturløs
Skrevet

Jeg håper IKKE. Nå gikk samboeren ut, og vi som hadde planer om en kveld sammen. Hvorfor MÅ han ut og drikke?

Skrevet

tja...det er et spørsmål det kan være greit å finne svaret på.

Gjest signaturløs
Skrevet

tja...det er et spørsmål det kan være greit å finne svaret på.

De var åpne.

Han forstår ikke hvorfor jeg ble skuffet over at han gikk ut. Vi hadde planer om å se film, men han hadde da sett film hele dagen (på et annet rom). Og han var da ikke SÅ lenge ute, sa han.

Men nok til at kvelden min ble ødelagt.

Skrevet

De var åpne.

Han forstår ikke hvorfor jeg ble skuffet over at han gikk ut. Vi hadde planer om å se film, men han hadde da sett film hele dagen (på et annet rom). Og han var da ikke SÅ lenge ute, sa han.

Men nok til at kvelden min ble ødelagt.

Det høres ut som at dere trenger den gode samtalen.. Dere må jo være enige, planlegge tingene som skal skje. Hva gjorde du da han så film på et annet rom f.eks.?

Gjest signaturløs
Skrevet

Det høres ut som at dere trenger den gode samtalen.. Dere må jo være enige, planlegge tingene som skal skje. Hva gjorde du da han så film på et annet rom f.eks.?

Jeg var med barna, ryddet, satt med pc'en.

Jeg prøver å snakke med ham, men han får det til å høres ut som om det er min feil. At jeg er urimelig.

Skrevet

Jeg var med barna, ryddet, satt med pc'en.

Jeg prøver å snakke med ham, men han får det til å høres ut som om det er min feil. At jeg er urimelig.

Han må forstå at det er begge som må gjøre noe for at tilværelsen skal være fin og harmonisk. Kanskje er det bare en dårlig dag/helg? Siden dere har barn, så håper jeg virkelig at det ordner seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...