Gå til innhold

Volum til veldig glatt hår?

Anbefalte innlegg

Gjest silkehår
Skrevet

Vet noen om produkter som hjelper på volum til veldig glatt hår?

Gjest Happiness
Skrevet

For å være helt ærlig, tror jeg at en krøllbørste, (ikke krølltang), vil hjelpe deg mer med volum enn ulike produkter.

Nå har jeg et svært tykt hår, men med en krøllbørste blir det veldig stort. Man trenger slett ikke gjøre det så krøllete hvis en ikke vil det.

Jeg synes det var en god investering og bruker min ofte. Ikke så mye som skal til alltid.

Skrevet

Mitt hår er glatt og jeg har tynne hårstrå. Jeg synes det hjelper godt å få litt striper i det. Det tørker jo ut litt på håret slik at jeg lettere får fasong på det. Jeg bruker paste for å få litt "luft" i det.

Gjest Happiness
Skrevet

Unngå våtspray, hvis du bruker det. Vet jo ikke helt hva slags type frisyre du har. Men tørrspray gir mer volum og gjør at håret faller sammen i mindre grad enn våtspray.

Men kanskje spray er helt feil til ditt hår.

SP shampoo gjør mitt hår flatt.

Skrevet

Jeg fikk mer kontroll over det glatte og tynne håret mitt etter jeg begynte med Clynol hårskum. Tror den heter Clynol Lady fix. Litt striper i håret hjelper også. Nå har jeg plutselig fått litt fall i håret, så nå er det enda enklere å fikse :)

Gjest Det lurer jeg på nå
Skrevet

For å være helt ærlig, tror jeg at en krøllbørste, (ikke krølltang), vil hjelpe deg mer med volum enn ulike produkter.

Nå har jeg et svært tykt hår, men med en krøllbørste blir det veldig stort. Man trenger slett ikke gjøre det så krøllete hvis en ikke vil det.

Jeg synes det var en god investering og bruker min ofte. Ikke så mye som skal til alltid.

Hva er en krøllbørste?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...