Gå til innhold

vekt

Gjest en som håper på svar

Anbefalte innlegg

Gjest en som håper på svar

hvordan kan jeg legge på meg? tror jeg har utrolig høy forbrenning. spiser mere enn mange jeg kjenner, men er fortsatt tynn som ei flis. pluss att jeg har tenkt å begynne å trene så smått. har du noen råd og tips om hvordan jeg først og fremst kan legge på meg? er gutt forresten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Happiness

Å begynne å trene er noe av det beste du kan gjøre i forhold til dette tror jeg.

Kjenner mange som har følt det som deg, og som har forandret seg svært. Til omgivelsenes forbauselse av og til. Plutselig var de bare kraftigere.

Min far var også slik. Nå er det slik at han har litt for mye av det gode:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvor Lauvstad, helse- og treningsterapeut

Å begynne å trene er noe av det beste du kan gjøre i forhold til dette tror jeg.

Kjenner mange som har følt det som deg, og som har forandret seg svært. Til omgivelsenes forbauselse av og til. Plutselig var de bare kraftigere.

Min far var også slik. Nå er det slik at han har litt for mye av det gode:o)

Hei!

Trening er flott hvis du vil øke vekten. Fokus blir trolig å øke muskelmassen og da er styrketrening hensiktsmessig. Prøv deg litt frem, men jeg tror det kan være lurt å kontakte et treningssenter slik at du kan få veiledning og program der.

vær tydelig på at målet er vektøkning. Treningsprogrammet bør bestå av øvelser for de store muskelgruppene (bryst, rygg, sete og ben) og har relativt korte pauser mellom hver serie (øvelse) du trener.

Matinntak er selvsagt også viktig; prøv å øke matinntaket jevnt over (i hvert måltid), men ikke spis 'junk food'. spis sunn mat og ha litt fokus på at du øker protein inntaket (litt mer kjøtt, fisk, meieriprodukter).

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Happiness

Hei!

Trening er flott hvis du vil øke vekten. Fokus blir trolig å øke muskelmassen og da er styrketrening hensiktsmessig. Prøv deg litt frem, men jeg tror det kan være lurt å kontakte et treningssenter slik at du kan få veiledning og program der.

vær tydelig på at målet er vektøkning. Treningsprogrammet bør bestå av øvelser for de store muskelgruppene (bryst, rygg, sete og ben) og har relativt korte pauser mellom hver serie (øvelse) du trener.

Matinntak er selvsagt også viktig; prøv å øke matinntaket jevnt over (i hvert måltid), men ikke spis 'junk food'. spis sunn mat og ha litt fokus på at du øker protein inntaket (litt mer kjøtt, fisk, meieriprodukter).

Stå på!

Det var gode råd, men jeg håper ikke jeg må betale for dette svaret siden det ikke var jeg som var trådstarter:o)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...