Gå til innhold

Gravid?

Anbefalte innlegg

Gjest Angela25
Skrevet

Hei! Jeg spor igjen, siden jeg ikke fikk svar paa gravid-forumet.

Ikke det at dere kan vite om jeg er gravid eller ikke, men har gaatt en og en halv uke uten noen tegn til mens...Sist gang fikk jeg den en uke fortidlig, og naa skulle jeg da hatt den forrige lordag, eller i gaar. Har den siste uken hatt flere graviditetssymptomer, men har testet negativ paa tester.

Noen her som har erfart det samme, men likevel vaert gravid?

Jeg har alltid hatt regelmessig menstruasjon, og har vaert saa heldig og har slippet unna med "problemer" i forbindelse med dette. Men naa har jeg altsaa menssmerter, daarlig hud, omme bryst, og har vaert sikkelig lat og trott den siste uka.Minner meg mye om min forste graviditet, men tester som sagt negativt....

Skrevet

Har ikke opplevd å teste negativt jeg når jeg var gravid..men har flere venninner som har opplevd d.. og med de symptomene du har så burde du tatt deg en tur innom legen å få tatt blodprøve!

(Var forresten ei venninne som testet negativt på både urin og blodprøve hos legen og fikk bekreftet at hun ikke var gravid. noen mnd senere kom det en gutt til verden....så alt er mulig..)

Gjest Angela25
Skrevet

Har ikke opplevd å teste negativt jeg når jeg var gravid..men har flere venninner som har opplevd d.. og med de symptomene du har så burde du tatt deg en tur innom legen å få tatt blodprøve!

(Var forresten ei venninne som testet negativt på både urin og blodprøve hos legen og fikk bekreftet at hun ikke var gravid. noen mnd senere kom det en gutt til verden....så alt er mulig..)

Takk for svar:)

Ja jeg faar se det an noen dager til, kanskje er en blodprove nodvendig...Det er ikke arti aa gaa slik i det uvisse i allefall! Merkelig at noen tester negativt paa tester og blodprove, og saa er man gravid...

Skrevet

Jeg vet om en som testet negativ selv om hun var ganske langt på vei, men det var bare en test. Jeg ville gått til legen om det ikke går seg til.

Gjest Angela25
Skrevet

Jeg vet om en som testet negativ selv om hun var ganske langt på vei, men det var bare en test. Jeg ville gått til legen om det ikke går seg til.

Takk for svar!

Var til en gynekolog i dag, testet negativt, men hun nektet aa undersoke meg gynekologisk!! For et kvinnfolk...Saa naa har jeg bestilt time til en privat gynekolog i dag...Er spent!!

Skrevet

Takk for svar!

Var til en gynekolog i dag, testet negativt, men hun nektet aa undersoke meg gynekologisk!! For et kvinnfolk...Saa naa har jeg bestilt time til en privat gynekolog i dag...Er spent!!

Det var merkelig hun ikke ville gjøre det. Lykke til hos den private gynekologen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...