Gå til innhold

Må ha ny skriver tror jeg:o(

Anbefalte innlegg

Gjest Happiness
Skrevet

Hersens drit! Nå har jeg endelig fått noen til å insatellere den "gamle" skriveren min. Men den er helt håpløs.

Og jeg er helt håpløs med dette også.

Har akkurat skiftet blekkpatron, og med et samme funket det greit. Det vil si i to dager. Men nå er resultatet nedslående. Det er skjeivt blant annet. Utydelig.

Må jeg kjøpe meg en ny? Eller må den renses av og til? JA, jeg er helt grønn. Og hvordan renses den i tilfelle?

Er det dyrt å kjøpe en ny? Er det vanskelig å installere for noen som er så grønn som dere nå har skjønt jeg er. Har noen forslag til en billig men bra en? Jeg bruker den bare til å skrive ut brev stort sett. Ikke bilder.

Skrevet

For å være helt ærlig..jeg har ikke peiling! hehe..

MEN..jeg vet at du får gode skrivere til en veldig rimelig penge!

Den du har nå..kostet den mye?

Vi har en til rundt 600 kr..og den er super:)

Gjest psykojenta
Skrevet

Vet ikke hva som er galt...kanskje prøve å oppdatere driveren til skriveren din.

Ellers får du nå en alt i ett skriver på elkjøp til 399.

Gjest Happiness
Skrevet

Vet ikke hva som er galt...kanskje prøve å oppdatere driveren til skriveren din.

Ellers får du nå en alt i ett skriver på elkjøp til 399.

Ja, jeg tror jeg går og kjøper meg en ny. Håper jeg klarer å sette den opp alene. Har ikke så mange til å hjelpe meg med slikt akkurat nå dessverre, og jeg er så klønete og ubehjelpelig med slikt.

Men det viser seg at mye er lettere enn jeg trodde.

Skrevet

Du får tak i billige skrivere på f.eks. expert eller elkjøp.

De skrivere jeg har hatt de senere årene, har vært svært enkle å installere. Trenger kun å koble til kablene og så gjør pcën resten selv.

Gjest Happiness
Skrevet

Du får tak i billige skrivere på f.eks. expert eller elkjøp.

De skrivere jeg har hatt de senere årene, har vært svært enkle å installere. Trenger kun å koble til kablene og så gjør pcën resten selv.

Det høres betryggende ut. Da prøver jeg selv.

Jeg har forstått det siste halve året at det ikke er alt som er like vanskelig som enkelte mannfolk har fått meg til å tro:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...