Gå til innhold

Timelisteføring

Anbefalte innlegg

Gjest kandedet?
Skrevet

På jobb sier lederne at man ikke kan levere timeliste for mnd før for da blir det "helt feil"....

Jeg, og flere, har timer for helligdager vi ikke har levert ennå, for vi visste ikke at det var sånn.

Kan de nekte oss å få lønna vi har krav på, selv om det er for mnd før?

Finnes det regelverk om dette?

hare1365380455
Skrevet

Jeg vet ikke helt hva du mener, men har du fast lønn f.eks. i kommunen skrives helligdagtillegget på timeliste og du får ellers lønn som vanlig (uten dette tillegget). Da kommer det etter helligdagene.

(Håper dette er rett.)

Gjest kandedet?
Skrevet

Jeg vet ikke helt hva du mener, men har du fast lønn f.eks. i kommunen skrives helligdagtillegget på timeliste og du får ellers lønn som vanlig (uten dette tillegget). Da kommer det etter helligdagene.

(Håper dette er rett.)

Kan de si til oss at vi ikke får levere timeliste med helligdagstillegg mnd etter (i kommune?

Vi leverer timeliste samme mnd som vi får dem utbetalt. De mener at har vi ikke levert timeliste så får vi heller ikke tilleggene fordi da blir det rot for dem?!?

Jeg har jobbet to av hellighdagenene i mai, men de sier at dersom man ikke har levert timeliste nå for mai, så er det ingen vits å levere for vi får ikke tilleggene da. Syns dette høres helt merkelig ut. Er det ikke lov å samle opp litt?

hare1365380455
Skrevet

Kan de si til oss at vi ikke får levere timeliste med helligdagstillegg mnd etter (i kommune?

Vi leverer timeliste samme mnd som vi får dem utbetalt. De mener at har vi ikke levert timeliste så får vi heller ikke tilleggene fordi da blir det rot for dem?!?

Jeg har jobbet to av hellighdagenene i mai, men de sier at dersom man ikke har levert timeliste nå for mai, så er det ingen vits å levere for vi får ikke tilleggene da. Syns dette høres helt merkelig ut. Er det ikke lov å samle opp litt?

Vi bør vel ikke samle opp, men det er ok å levere litt for sent. Jeg leverte nettopp timeliste der det kun sto helligdagstillegg for to dager i påsken. Jeg skulle levert før (men etter påsken), men glemte å ta med listen.... Før tillegg på en timeliste og lever i morgen, du.

Skrevet

De kan selvfølgelig ikke nekte dere lønna dere har krav på. Gjør de det ville jeg truet med anmeldelse (og gjort det).

Skrevet

Jeg glemte noe helligdagstillegg på en timeliste en gang (kommunen), og da sa de jeg bare kunne skrive de på neste timeliste. Gjør det du, og skriv nøye opp datoene det gjelder. Kan ikke tro de kan nekte deg pengene!

Gjest kandedet?
Skrevet

Tusen takk for støtten dere! Syns det hørtes helt utrolig ut at de skal nekte oss tilleggene!

Går videre med det dersom de nekter å utbetale!

Gjelder flere enn meg og vi ble rimelig paffe da lederen sa dette på et møte.

Helt utrolig spør dere meg...

hare1365380455
Skrevet

Tusen takk for støtten dere! Syns det hørtes helt utrolig ut at de skal nekte oss tilleggene!

Går videre med det dersom de nekter å utbetale!

Gjelder flere enn meg og vi ble rimelig paffe da lederen sa dette på et møte.

Helt utrolig spør dere meg...

Kan du ikke komme med tilbakemelding på hvordan det gikk?

Gjest kandedet?
Skrevet

Kan du ikke komme med tilbakemelding på hvordan det gikk?

Det skal jeg gjøre :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...