Gå til innhold

søsken som ikke tar initiativ til kontakt

Anbefalte innlegg

Gjest hemmelig nick nå
Skrevet

Skal vi bare "glemme" dem?

Det gjelder samboers søsken, som aldri ringer eller tar kontakt. Jeg er lei av å sende gaver (den ene får barna noe fra når det er jul) og ta initiativ til besøk som aldri skjer. Det er synd for sambo dette, men kanskje de ikke bryr seg om å treffe oss? Den ene har aldri sett barna heller!

Gjest Catwoman
Skrevet

Skuffende når det blir sånn. Hva med å ta dette opp med dem?

Gjest hemmelig jeg og
Skrevet

Jeg har fire søsken, og siden jul har jeg bare hørt fra den ene av dem...to ganger. Den andre har jeg tatt kontakt med noen ganger. Men nå er jo unnskyldninga at jeg bor så langt unna de da. Men jeg har MSN og mobil så det er jo egentlig ikke grunn god nok. Jeg har slutta å ta kontakt med dem...vil de vite hvordan det går, får det være deres tur.

Tror nok jeg må vente uendelig lenge da men...

Skrevet

Nei, jeg ville ikke sluttet med å ta kontakt. Sånn er enkelte folk bare.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...