Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha kalas i dag og skal ha bl.a. vafler. Jeg kommer sikkert til å lage alt for mange, kan de bare hives i fryseren etterpå?

Fortsetter under...

Skrevet

Ja.

Spiller ingen rolle, de skal jo spises ferske nå i kalaset. :o) Etterpå blir det bare vi som mumser evt. rester oppvarmet i microen.

Mrs. Wallace
Skrevet

Ja, og så tiner du dem i brødristeren når du får lyst på vaffel.

Opptinte vafler smaker ikke like godt, men det er helt brukbart.

Skrevet

Det går helt fint. Tines enkelt i vaffeljernet :-)

Gjest Vekten87
Skrevet

mormoren t gubben putter de i en boks som er tett kan holdes der i fire dager ca.. er faktisk gode da. fryse de har jeg aldri hørt om, men kanskje d går også...

Annonse

Gjest anonym vafel her:p
Skrevet

Spiller ingen rolle, de skal jo spises ferske nå i kalaset. :o) Etterpå blir det bare vi som mumser evt. rester oppvarmet i microen.

du virker så koslig du lillemus... :) hihi.. en som sånn eg sikkert kunne likt å være med. virker åpen og livlig:) det var dagens kompliment:p

Skrevet

Ja, og så tiner du dem i brødristeren når du får lyst på vaffel.

Opptinte vafler smaker ikke like godt, men det er helt brukbart.

Ah, brødrister! Det var lurt :o)

Alt man lærer på dol, hehe.

Gjest godt med husmødre
Skrevet

du virker så koslig du lillemus... :) hihi.. en som sånn eg sikkert kunne likt å være med. virker åpen og livlig:) det var dagens kompliment:p

Lillemus er en husmor og de er alltid gode å ha i omgangskretsen:)

Skrevet

Tusen takk for det! :o) Jeg kan være åpen og livlig i "riktig" selskap, men jeg kan være mutt og stille også - lettere å være åpen og munter skriftlig for meg. :o)

Gjest sola mi
Skrevet

Litt sent å svare nå, men jeg pleier alltid å fryse ned vafler som er til overs.

Når jeg tar opp posen med vafler igjen så tiner jeg dem litt inni microen og legger dem tilbake i posen med litt luft til og drar dem med ut på tur med ungene. Da tiner vaflene seg ferdig. Ute smaker det like godt som ferske fordi man synes alt er deilig når man er sulten på utflukter he..he..Men vi foretrekker gjerne litt syltetøy på dem da for å sette litt ekstra smak på det hele.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...