Gå til innhold

Tips til pc.

Anbefalte innlegg

Gjest Pontiac
Skrevet

Er til ungdom.

Brukes til internet, skolearbeid, bildebehandling, komm.med mp3 spiller, mobiltelefon, og i aller høyeste grad spill:) (de meste kjente på internet og på cd)

Helst ikke over ti tusen kr. Skjerm inkludert.

Har du noe å anbefale.

Skrevet

I det øyeblikket det nevnes i aller høgeste grad spill, så øker en kostnaden betraktlig. Der finnes dei meste kjente spillene, som counterstrike, battefield og slike spill som krever ganske mye av pc'en, der en alminnelig pc til 7-8000 kr inkl. skjerm som rett og slett ikke er gode nok. Jeg ville heller satset på en pc rundt 10.000 kr uten skjerm.

En skjerm beholder du mye lengre enn selve pc'en, så den kan være verdt sin egen investering i, da denne ikke byttes ut like ofte som pc'ene.

Gjest Pontiac
Skrevet

I det øyeblikket det nevnes i aller høgeste grad spill, så øker en kostnaden betraktlig. Der finnes dei meste kjente spillene, som counterstrike, battefield og slike spill som krever ganske mye av pc'en, der en alminnelig pc til 7-8000 kr inkl. skjerm som rett og slett ikke er gode nok. Jeg ville heller satset på en pc rundt 10.000 kr uten skjerm.

En skjerm beholder du mye lengre enn selve pc'en, så den kan være verdt sin egen investering i, da denne ikke byttes ut like ofte som pc'ene.

Skjønner at dess flere kroner dess bedre pc.

Men mitt andre barn har en mpx pc - dinsidepc mars 05 - og den holder foreløbig mål til disse oppgavene. (kostet kr. 11000 da, komplett med tastatur, mus, flatskjerm, ekstra cdbrenner, diskettsjasjon mm)

Guttungen skal betale pc selv, derfor hadde jeg håpet at han kunne finne dugendes pc`r til den prisen.

Har mailet mpx så da får vi se om vi får noen gode tilbud fra dem.

Takk for svar.

Skrevet

Skjønner at dess flere kroner dess bedre pc.

Men mitt andre barn har en mpx pc - dinsidepc mars 05 - og den holder foreløbig mål til disse oppgavene. (kostet kr. 11000 da, komplett med tastatur, mus, flatskjerm, ekstra cdbrenner, diskettsjasjon mm)

Guttungen skal betale pc selv, derfor hadde jeg håpet at han kunne finne dugendes pc`r til den prisen.

Har mailet mpx så da får vi se om vi får noen gode tilbud fra dem.

Takk for svar.

Med spillkrav som stilles i dag, så er det viktig at fysisk minne på pc og skjermkort er av vesentlig bra kvalitet. Resten teller litt også, men ikke så mye.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...