Gjest Jordbærpiken Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Motility, er det noen som vet? "proteins that are associated with cytoskeletal elements that influence cell shape and motility." 0 Siter
vanilje Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Lurer veldig på hva du driver med om dagen... eksamen? Kult nick forresten ;-)) 0 Siter
Gjest Jordbærpiken Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Lurer veldig på hva du driver med om dagen... eksamen? Kult nick forresten ;-)) Takk Likte det. Sommerlig Eksamen ja. Snart, snart er det sommer! Da blir det sykkelturer og jordbær på stranda. 0 Siter
vanilje Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Takk Likte det. Sommerlig Eksamen ja. Snart, snart er det sommer! Da blir det sykkelturer og jordbær på stranda. Høres veldig bra ut :-) 0 Siter
Gjest Jordbærpiken Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Høres veldig bra ut :-) Hehe, jeg tuller nå litt da. Håper jeg får gjort det, som regel bare fantaserer jeg. Men jeg tror egentlig jeg er litt suppe-romantisk anlagt. :-) Håper du får en fin kveld vanilje 0 Siter
vanilje Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Hehe, jeg tuller nå litt da. Håper jeg får gjort det, som regel bare fantaserer jeg. Men jeg tror egentlig jeg er litt suppe-romantisk anlagt. :-) Håper du får en fin kveld vanilje Hehe, er lov å være litt romantisk. Men er lov å spise jordbær selv om man ikke er oppover ørene forelsket. Spiste en gang jordbær sammen med den forrige psykologen min, håper virkelig ikke at han la noe mer i akkurat det ;-o 0 Siter
Gjest Jordbærpiken Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Hehe, er lov å være litt romantisk. Men er lov å spise jordbær selv om man ikke er oppover ørene forelsket. Spiste en gang jordbær sammen med den forrige psykologen min, håper virkelig ikke at han la noe mer i akkurat det ;-o Jordbær med vanilje. Nei, altså, jeg tenkte ikke på noen MANN her altså! :-o Gud forby! (Det hadde forsåvidt sikkert vært greit det også, hvis han er snill og grei og sånn.) Kan jeg være romantisk alene? ) 0 Siter
vanilje Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Jordbær med vanilje. Nei, altså, jeg tenkte ikke på noen MANN her altså! :-o Gud forby! (Det hadde forsåvidt sikkert vært greit det også, hvis han er snill og grei og sånn.) Kan jeg være romantisk alene? ) Mm, kan helt klart være romantisk alene, men kanskje litt stusselig? Og så må du ikke spise snille vanilje... 0 Siter
Gjest Jordbærpiken Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Mm, kan helt klart være romantisk alene, men kanskje litt stusselig? Og så må du ikke spise snille vanilje... Jeg har forsåvidt en mann. Med et mannsnavn. Han er bare snill han, sier stort sett mjau. Jeg får bestemme alt, sånn liker jeg det! ;-) Kan tenne lys og spise jordbær med ham jeg. MED vanilje! 0 Siter
vanilje Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Jeg har forsåvidt en mann. Med et mannsnavn. Han er bare snill han, sier stort sett mjau. Jeg får bestemme alt, sånn liker jeg det! ;-) Kan tenne lys og spise jordbær med ham jeg. MED vanilje! Hvis du skal spise vanilje sammen med en katt, så er det HELT i orden ;-))) 0 Siter
Gjest Jordbærpiken Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Hvis du skal spise vanilje sammen med en katt, så er det HELT i orden ;-))) Superdupert! Ha en fin kveld vanilje, jeg satser på den jeg får kjøpt i butikken jeg. *løpe* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.