Gjest søker venninner Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Har lyst til å bli kjent med nye folk på nettet, men finner ingen kontaktannonser for oss som kun ønsker nye venner? Alt er lagt opp til kjæresteannonser. Før var det mulig på kvinneguiden, men nå har de fjernet sidene. Noen som vet om noen sider? 0 Siter
Gjest mailboks Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Jeg søker også venninner. Du kan sende en mail til: [email protected]. 0 Siter
birdie Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Jeg synes gjerne at diskusjonsfora er gode kanaler for å knytte nye vennekontakter. Om du nevner noen av interessene dine her så kan du sikkert få tips til aktuelle fora der du kan prøve deg. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Signerer det birdie skriver! Da jeg gikk gravid med storesnuppa fikk jeg tre gode venninner gjennom et nettsted for gravide. Vi ble kjent for over 2 år siden nå, og gjør mye sosialt sammen fortsatt ) 0 Siter
Gjest søker venninner Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Jeg søker også venninner. Du kan sende en mail til: [email protected]. Jeg skrev en mail til deg men den kom ikke frem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.