Gå til innhold

Nå trenger jeg inderlig råd... :-(

Anbefalte innlegg

Gjest Androdine

Jeg har nylig begynt å røyke hasj. I tillegg så går jeg på imovane daglig og lyrica. Disse gir meg rus i og med at jeg tar imovanen på dagen.

Jeg har en fortid som pillemisbruker pga traumatiske hendser.

Men kom ut av det.

Nå er jeg på vei inn i det igjen. Jeg innser at jeg har blitt avhengig av rus for å takle hverdagen.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Har nå tatt 10mg vival, 7,5 mg imovane, to øl, og en joint. Vet ikke om jeg skal tørre å sove.

Ikke kom med moralpreik.

Jeg har lyst til å bli innlagt. Jeg har lyst å ringe legevakta, men er så flaut fordi jeg fikk vival og imovane av dem, pga panikkanfall. Nå lurer jeg på om jeg har begynt å produsere panikk for å få sånne medisiner.

det andre alternaitvet er å fortelle det til psykiater på onsdag. Han skriver ut medisiner til meg.

Jeg har skjønt at jeg har nådd bunnen.

Derfor håper jeg inderlig dere vil svare meg på hva jeg nå skal gjøre. Hva er lurt å gjøre i en sånn situasjon slik at jeg ikke ender opp som rusmisbruker.

Hva bør jeg foreta meg nå? Vær så snill svar..trenger hjelp

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/277199-n%C3%A5-trenger-jeg-inderlig-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...