Gå til innhold

Epilator

Anbefalte innlegg

Gjest Hårfjerning
Skrevet

Har en periode klarte å stå imot smerten, og epilert legger og lår. Problemer er at jeg sliter mye med innevokste hår. Prøver jo å slippe de ut, og da blir det stygge sår utav det... Ser vedlig stygt ut når de vokser under huden. Gruer til sommersesongen, men vet ikke om jeg orker å gå over til høvel igjen.

Noen som har tips til hvordan jeg kan unngå slike innvokste hår? Hjelper det å bruke den dyreste (og beste?) epilatoren på markedet?

Skrevet

Nå er det lenge siden jeg holdt på med det tortur-apparatet der! Lurer på om jeg kastet den? Uanset, jeg kan ikke tenke meg at en dyrere epilator hindrer innevokste hår. De kommer vel av at håret blir nappet ut, og dermed må det tynne nye håret bane seg en ny vei ut gjennom huden. Når man barberer, har du en en kraftigere hårtupp som allerede har en fri bane ut...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...