Gå til innhold

Jeg hadde en rar opplevelse i natt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minstemor kom inn og okkuperte min side av senga.Jeg ble varm, gikk ned i første etasje og la meg på gjesterommet. Jeg sovnet ganske fort. Så våkner jeg av at noen kommer inn i stua. Jeg tror det er mannen min. Hører han tusler rundt der inne. Hører lyden fra skyvedørene. Jeg venter på han.Tror han har tenkt seg inn til meg.

Han kommer ikke. Jeg roper på han, men ingen reaksjon. Jeg hører fortsatt at han tusler rundt. Jeg sovner av bittelitt (føles som et par minutter) og våkner igjen. Fortsatt noen som går rundt i stua.

Jeg vurderer om jeg skal gå og sjekke, men tør ikke. Tenker at det kan være en innbruddstyv. Jeg er helt alene i første etasje og dessuten var jeg naken og klærne lå oppe.

Jeg ligger en stund og lytter. Venter på at han skal åpne døra inn til meg. Til slutt må jeg ha sovnet.

Neste morgen spør jeg alle om de har vært i stua i natt, men det hadde de ikke. Ingenting var tatt heller. Lommeboka til mannen min lå urørt i bokhylla.

Jeg sjekket døra til kjellerleiligheten og den sto uløst. Altså var det bare å spasere rett inn. Men rart at ingeting er tatt da.

- Du må ha drømt, sier mannen min. Men nei, jeg var lys våken.

Hmmm, kanskje jeg begynner å bli litt smårar.

Har hatt lignende opplevelser før, men da kom jeg til at jeg sov. Nå er jeg sikker 99% sikker på at jeg var våken.

Skrevet

Vet du hva, Wita, dette har jeg også opplevd!! Det kalles søvnparalyse, søk litt på nettet så finner du ut mer om det.. Det er skikkelig ekkelt, og jeg er nesten 100% sikker på at jeg var våken, og at de tingene skjedde da de "skjedde". Men alle bevis tyder på det motsatte....Så er nok mulig at du også opplevde noe sånt.

Skrevet

Det var nok Valla som var på søk etter en støttespiller. Ingen fred å få.

Skrevet

Vet du hva, Wita, dette har jeg også opplevd!! Det kalles søvnparalyse, søk litt på nettet så finner du ut mer om det.. Det er skikkelig ekkelt, og jeg er nesten 100% sikker på at jeg var våken, og at de tingene skjedde da de "skjedde". Men alle bevis tyder på det motsatte....Så er nok mulig at du også opplevde noe sånt.

Ja, leste om det nå. Det må ha vært noe sånt:)

Mista nikket
Skrevet

Du bor ikke i et gammelt hus med gjenboere da?

mariaflyfly
Skrevet

Uansett hva det var, høtes det skikkelig creepy ut.

Gjest merkelig opplevelse
Skrevet

Jeg hadde en lignende opplevelse en gang. Jeg lå i sengen og ristet(kjentes ut som et anfall). Jeg skimtet noe jeg trodde var moren min inne på rommet, i morgenkåpen. Noe hun ikke hadde vært. Siden har jeg aldri ristet i sengen. Men jeg husker det kjempegodt, og var helt sikker på at jeg hadde opplevd det.

Gjest midia
Skrevet

Minstemor gikk vel ikke i søvne når hun okkuperte senga di da?

Kanskje hun da gikk i søvne engang til etterpå?

Skrevet

Jeg hadde søvnparalyse en gang der jeg "drømte" at det var en som lå oppå meg (ikke sex altså ;o)). Jeg prøvde å røre på meg for å få han av men jeg fikk ikke til å røre på en finger en gang. Prøvde å rope også men fikk ikke frem en lyd.

En annen gang var det noen som bet i tærne mine og det gjorde faktisk vondt.

Dette er skikkelig ekkelt og jeg håper jeg aldri opplever det igjen.

Skrevet

Minstemor gikk vel ikke i søvne når hun okkuperte senga di da?

Kanskje hun da gikk i søvne engang til etterpå?

Det kan ha vært. selv om jeg ikke har opplevd at noen har gjort det.

Skrevet

Jeg hadde en lignende opplevelse en gang. Jeg lå i sengen og ristet(kjentes ut som et anfall). Jeg skimtet noe jeg trodde var moren min inne på rommet, i morgenkåpen. Noe hun ikke hadde vært. Siden har jeg aldri ristet i sengen. Men jeg husker det kjempegodt, og var helt sikker på at jeg hadde opplevd det.

Huff da!

Datteren min drømte at jeg kom mot henne gapende med store hoggtenner, da hun var mindre.

Jeg hadde prøvd sånne luretenner dagen før.

Gjest midia
Skrevet

Huff da!

Datteren min drømte at jeg kom mot henne gapende med store hoggtenner, da hun var mindre.

Jeg hadde prøvd sånne luretenner dagen før.

hehe. må bare fortelle hva som skjedde her i mårrest- Jeg sa til guttungen "jeg skal gå på do" han hørte "jeg skal koke blod" gjett om han ble redd!! :))

Hva tror han om mamman sin??

Skrevet

hehe. må bare fortelle hva som skjedde her i mårrest- Jeg sa til guttungen "jeg skal gå på do" han hørte "jeg skal koke blod" gjett om han ble redd!! :))

Hva tror han om mamman sin??

Ha ha,slik kan det gå.

Sønnen vår hører litt dårlig.

Faren sier:- Se på det store cruise-skipet der borte.

Sønnen: -Hvor da?

Faren (peker)- Der borte.

Sønnen:- Hvor? -Jeg ser ikke noe ku-skit jeg

Da lo vi godt.

Gjest midia
Skrevet

Ha ha,slik kan det gå.

Sønnen vår hører litt dårlig.

Faren sier:- Se på det store cruise-skipet der borte.

Sønnen: -Hvor da?

Faren (peker)- Der borte.

Sønnen:- Hvor? -Jeg ser ikke noe ku-skit jeg

Da lo vi godt.

lol

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...