Gjest boligverdi opp Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 De har vel ikke noen mulighet til å sjekke at man spør flere? Og opplysningene deres blir vel neppe registrert i noe sentralt register? Har ikke tenkt å spekulere i dette, men har klart å bestille to forskjellige, og tenker at det ikke er vits i avbestille en av dem. 0 Siter
Sofline Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Selvfølgelig kan du la flere vurdere veridien. 0 Siter
pastell Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Jeg brukte 3 forskjellige da jeg skulle selge leilighet. Valgte den som gav høyest takst + virket mest interessert i jobben. Den ene megleren var ikke interessert i å se leiligheten engang, han satte seg bare ned i sofaen og prøvde å overtale meg til å signere papirer slik at han kunne gjøre klart til å legge det ut for salg. Gav seg ikke før jeg ble sint og sa at jeg ikke var interessert så lenge han ikke gadd å se på leiligheten og gi en ca takst. Så det kan nok være lurt å spørre flere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.