Gå til innhold

Kan man få verdivurdering fra flere?

Anbefalte innlegg

Gjest boligverdi opp
Skrevet

De har vel ikke noen mulighet til å sjekke at man spør flere? Og opplysningene deres blir vel neppe registrert i noe sentralt register?

Har ikke tenkt å spekulere i dette, men har klart å bestille to forskjellige, og tenker at det ikke er vits i avbestille en av dem.

Skrevet

Selvfølgelig kan du la flere vurdere veridien.

Skrevet

Jeg brukte 3 forskjellige da jeg skulle selge leilighet. Valgte den som gav høyest takst + virket mest interessert i jobben. Den ene megleren var ikke interessert i å se leiligheten engang, han satte seg bare ned i sofaen og prøvde å overtale meg til å signere papirer slik at han kunne gjøre klart til å legge det ut for salg. Gav seg ikke før jeg ble sint og sa at jeg ikke var interessert så lenge han ikke gadd å se på leiligheten og gi en ca takst. Så det kan nok være lurt å spørre flere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...