Gå til innhold

Hvor lenge kan jeg være våken? NHD?

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en stri høst. Først flere mnd med sterk angst, så slo det over i depresjon, så ble jeg hypoman noen dager før jeg ble å ble jeg mye bedre, men har hatt en del angst siste to ukene. Så i går kveld slo det plutselig om. Jeg fikk 1000 gode ideer og det ble helt umulig å sove. Jeg satt oppe hele natta og leste statistikk (til eksamen) og noterte. Ved siden av hadde jeg en annet notatblokk hvor jeg skrev ned andre gode ideer som dukket opp. Sangtekster, praktiske planleggingsoppgaver til et prosjekt jeg er med i osv. Jeg prøvde å ta Imovane 7,5 men det nyttet ikke i det hele tatt. Sov noen timer fra 6 og utover formiddagen

I kveld tok jeg 25mg sobril fordi jeg hadde uro. Da sovnet jeg på sofaen og sov i en og en halv time. Klokka ti våknet jeg og har ikke klart å sove siden. Leser til eksamen, og hodet fungerer helt glimrende. Jeg nyter det egentlig. Siden søndag morgen klokken ni har jeg sovet tilsammen ca 7 timer. I natt virker det ikke som om det blir noe særlig mer søvn enn sist natt. Nå er klokka over to, og jeg er på ingen måte trøtt eller sliten.

I tillegg skal de sies at jeg ikke har matlyst eller føler sult. I dag har jeg spist tre brødskiver med skinke. Oppdaget det nå, og har spist to til. I går spiste jeg en kvart posjon middag og to brødskiver.

Hvor lenge tåler kroppen min dette? Jeg har eksamen på fredag, og den er kjempeviktig. Hvis jeg ikke får en god nok karakter blir utdannelsen min forsinket med ett helt år. Denne hypomanien kommer altså egentlig veldig godt med etter en vår med lite overskudd til å lese.

Hvor langt kan jeg strekke strikken før den sliter?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...