Incubo Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Var litt usikker på denne..men når noen kom med forslaget om dol på facebook, tenkte jeg at jeg bare kunne prøve..så får vi bare se om det dukker opp noen. Er jo et anonymt forum dette...så den gruppa går kanskje litt mot dette.. Men vi kan jo være så anonyme vi vil her ellers.. jeg spør som regel ikke om underlivsproblemer under mitt eget nick uansett..hehe.. Men hadde bare vært gøy å sett ansiktene til noen av de som er her..aktive eller ikke. Der er uansett folk med fullt navn, ikke de nickene de har her inne..bare jeg som blir gjenkjent på det. Men så er jeg ikke så aktiv uansett.. Skulle bare si ifra. De som ikke liker ideen får bare la være .. bare tester det ut, i tilfelle noen skulle være interesserte! God natt! 0 Siter
Gjest facebook Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 hvor finner jeg denne gruppa? Søk på doktor online oppe til venstre 0 Siter
Gjest Catwoman Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Søk på doktor online oppe til venstre Takk 0 Siter
Gjest Catwoman Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Takk Søkte det opp, men fikk bare "No matches" 0 Siter
Incubo Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Skrevet 29. mai 2007 Søkte det opp, men fikk bare "No matches" Dolere heter gruppa;) 0 Siter
Gjest doktor2 Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Søkte det opp, men fikk bare "No matches" søk på doktor online 0 Siter
Gjest facebook Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Dolere heter gruppa;) Doktor Online-avhengige er vel mer riktig? 0 Siter
Gjest facebook Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Søkte det opp, men fikk bare "No matches" Skriv doktor i søkefeltet oppe til venstre og klikk enter. 0 Siter
Incubo Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Skrevet 29. mai 2007 Doktor Online-avhengige er vel mer riktig? Jo kanskje det! Jeg kan vel endre navnet på gruppa? Var ikke sikker på hva jeg kunne kalle den. Og så var det midt på natta, så litt borte vekke;) 0 Siter
Gjest facebook Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Jo kanskje det! Jeg kan vel endre navnet på gruppa? Var ikke sikker på hva jeg kunne kalle den. Og så var det midt på natta, så litt borte vekke;) Da er det nok noen som allerede har opprettet ei slik gruppe med det navnet, bare søk så får du se. 0 Siter
Gjest facebook Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Kaller gruppa for dolere! dette navnet får jeg ikke opp noe treff på, link? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.