Gå til innhold

Dol på facebook..gruppe laget.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var litt usikker på denne..men når noen kom med forslaget om dol på facebook, tenkte jeg at jeg bare kunne prøve..så får vi bare se om det dukker opp noen.;)

Er jo et anonymt forum dette...så den gruppa går kanskje litt mot dette.. Men vi kan jo være så anonyme vi vil her ellers.. jeg spør som regel ikke om underlivsproblemer under mitt eget nick uansett..hehe..;)

Men hadde bare vært gøy å sett ansiktene til noen av de som er her..aktive eller ikke.

Der er uansett folk med fullt navn, ikke de nickene de har her inne..bare jeg som blir gjenkjent på det. Men så er jeg ikke så aktiv uansett..;)

Skulle bare si ifra. De som ikke liker ideen får bare la være .. bare tester det ut, i tilfelle noen skulle være interesserte! :)

God natt!:)

Gjest facebook
Skrevet

hvor finner jeg denne gruppa?

Søk på doktor online oppe til venstre ;)

Gjest Catwoman
Skrevet

Søk på doktor online oppe til venstre ;)

Takk :)

Gjest Catwoman
Skrevet

Takk :)

Søkte det opp, men fikk bare "No matches"

Skrevet

Dolere heter gruppa;)

Gjest doktor2
Skrevet

søk på doktor online

Gjest facebook
Skrevet

Dolere heter gruppa;)

Doktor Online-avhengige er vel mer riktig?

Gjest facebook
Skrevet

Skriv doktor i søkefeltet oppe til venstre og klikk enter.

Skrevet

Doktor Online-avhengige er vel mer riktig?

Jo kanskje det! Jeg kan vel endre navnet på gruppa? Var ikke sikker på hva jeg kunne kalle den. Og så var det midt på natta, så litt borte vekke;)

Gjest facebook
Skrevet

Jo kanskje det! Jeg kan vel endre navnet på gruppa? Var ikke sikker på hva jeg kunne kalle den. Og så var det midt på natta, så litt borte vekke;)

Da er det nok noen som allerede har opprettet ei slik gruppe med det navnet, bare søk så får du se.

Gjest facebook
Skrevet

Kaller gruppa for dolere! ;)

dette navnet får jeg ikke opp noe treff på, link?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...