Gjest Henrietta76 Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Jeg har blå øyne. Og lyst hår. Er det fint med brune linser da? Vurderer å kjøpe meg brune linser. Gøy å leke litt. 0 Siter
Gjest Kitty Cat 82 Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Jeg prøvde de vanlige brune Fresh look linsene en gang, og jeg har blå øyne. Jeg så helt syk ut! Det ble alt for mørkt, og ikke å snakke om at diameteren var alt for stor til mine små øyne! (Diameteren på freshlook er 14,5 mm i motsetning til 13,8 og 14 mm på andre vanlige linser). Jeg ville heller prøvd noe som Freshlook radiance. Det ser mye bedre og mer naturlig ut! En vil jo ikke at andre skal se at en har fargelinser på! Jeg har brukt radiance og det så veldig bra ut! Du kan sjekke ut de forskjellige typene på freshlookcontacts.com (kan ikke å lage link...) 0 Siter
Gjest Henrietta76 Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Jeg prøvde de vanlige brune Fresh look linsene en gang, og jeg har blå øyne. Jeg så helt syk ut! Det ble alt for mørkt, og ikke å snakke om at diameteren var alt for stor til mine små øyne! (Diameteren på freshlook er 14,5 mm i motsetning til 13,8 og 14 mm på andre vanlige linser). Jeg ville heller prøvd noe som Freshlook radiance. Det ser mye bedre og mer naturlig ut! En vil jo ikke at andre skal se at en har fargelinser på! Jeg har brukt radiance og det så veldig bra ut! Du kan sjekke ut de forskjellige typene på freshlookcontacts.com (kan ikke å lage link...) Oj, jeg har bestilt nå med optikeren. Men vet ikke hva de kommer med..for jeg har egentlig ikke peil på linser..håper at det ikke blir for mørkt da...hm.. 0 Siter
Gjest Kitty Cat 82 Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Oj, jeg har bestilt nå med optikeren. Men vet ikke hva de kommer med..for jeg har egentlig ikke peil på linser..håper at det ikke blir for mørkt da...hm.. Vel, de varer jo ikke evig da! Det er jo bare å bestille noe annet en annen gang om du ikke blir fornøyd! Med de mørke som jeg bestilte; Color Blends, så såg jeg ut som om jeg gikk på dop sa de! He he... Håper de blir fine på deg! :-) 0 Siter
DarkPink Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Jeg har sort hår og blågrønne øyne, men brukte brune linser en god stund. De fleste ble overrasket da de så den egentlige øyenfargen min, altså hadde det sett helt naturlig ut. Jeg syntes også selv jeg kledde det. Er nok veldig individuelt, men bare å prøve! Noen ganger når folk sitter nært deg og det er et spesielt lys kan de derimot se det. 0 Siter
Gjest Henriette76 Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Vel, de varer jo ikke evig da! Det er jo bare å bestille noe annet en annen gang om du ikke blir fornøyd! Med de mørke som jeg bestilte; Color Blends, så såg jeg ut som om jeg gikk på dop sa de! He he... Håper de blir fine på deg! :-) Takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.