Gå til innhold

Brune linser?

Anbefalte innlegg

Gjest Henrietta76
Skrevet

Jeg har blå øyne. Og lyst hår. Er det fint med brune linser da? Vurderer å kjøpe meg brune linser. Gøy å leke litt.

Gjest Kitty Cat 82
Skrevet

Jeg prøvde de vanlige brune Fresh look linsene en gang, og jeg har blå øyne. Jeg så helt syk ut! Det ble alt for mørkt, og ikke å snakke om at diameteren var alt for stor til mine små øyne! (Diameteren på freshlook er 14,5 mm i motsetning til 13,8 og 14 mm på andre vanlige linser).

Jeg ville heller prøvd noe som Freshlook radiance. Det ser mye bedre og mer naturlig ut! En vil jo ikke at andre skal se at en har fargelinser på! Jeg har brukt radiance og det så veldig bra ut!

Du kan sjekke ut de forskjellige typene på freshlookcontacts.com (kan ikke å lage link...)

Gjest Henrietta76
Skrevet

Jeg prøvde de vanlige brune Fresh look linsene en gang, og jeg har blå øyne. Jeg så helt syk ut! Det ble alt for mørkt, og ikke å snakke om at diameteren var alt for stor til mine små øyne! (Diameteren på freshlook er 14,5 mm i motsetning til 13,8 og 14 mm på andre vanlige linser).

Jeg ville heller prøvd noe som Freshlook radiance. Det ser mye bedre og mer naturlig ut! En vil jo ikke at andre skal se at en har fargelinser på! Jeg har brukt radiance og det så veldig bra ut!

Du kan sjekke ut de forskjellige typene på freshlookcontacts.com (kan ikke å lage link...)

Oj, jeg har bestilt nå med optikeren. Men vet ikke hva de kommer med..for jeg har egentlig ikke peil på linser..håper at det ikke blir for mørkt da...hm..

Gjest Kitty Cat 82
Skrevet

Oj, jeg har bestilt nå med optikeren. Men vet ikke hva de kommer med..for jeg har egentlig ikke peil på linser..håper at det ikke blir for mørkt da...hm..

Vel, de varer jo ikke evig da! Det er jo bare å bestille noe annet en annen gang om du ikke blir fornøyd!

Med de mørke som jeg bestilte; Color Blends, så såg jeg ut som om jeg gikk på dop sa de! He he...

Håper de blir fine på deg! :-)

Skrevet

Jeg har sort hår og blågrønne øyne, men brukte brune linser en god stund. De fleste ble overrasket da de så den egentlige øyenfargen min, altså hadde det sett helt naturlig ut. Jeg syntes også selv jeg kledde det. Er nok veldig individuelt, men bare å prøve!

Noen ganger når folk sitter nært deg og det er et spesielt lys kan de derimot se det.

Gjest Henriette76
Skrevet

Vel, de varer jo ikke evig da! Det er jo bare å bestille noe annet en annen gang om du ikke blir fornøyd!

Med de mørke som jeg bestilte; Color Blends, så såg jeg ut som om jeg gikk på dop sa de! He he...

Håper de blir fine på deg! :-)

Takk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...