Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå ?

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Ja det var Før frosten. Da kan du kose deng med de siste. Som å møte en god gammel venn å lese Mankell, synes jeg.

Si fra hvis du vil ha krimtips?

Har lest så mye krim at det nesten er litt flaut, for å være helt ærlig:o)

Jeg hadde omtrent ikke lest noe krim før i fjor. Da begynte jeg på Jo Nesbø sine bøker - og jeg leste alle dem i løpet av noen måneder. Nå har jeg pløyd gjennom de fleste av Mankell. Lurte på å prøve med på Tom Kristensen? Hva synes du om ham?

Gjest Happiness
Skrevet

Jeg hadde omtrent ikke lest noe krim før i fjor. Da begynte jeg på Jo Nesbø sine bøker - og jeg leste alle dem i løpet av noen måneder. Nå har jeg pløyd gjennom de fleste av Mankell. Lurte på å prøve med på Tom Kristensen? Hva synes du om ham?

Har ikke lest noe av ham, fordi jeg innbiller meg at det er en type krim som ikke er helt i min gate. Men kritikkene er jo strålende.

Er litt svak for politikrim egentlig.

Hvis du ikke har lest mye krim synes jeg du burde gå løs på Elisabeth George sine bøker for eksempel. De gav meg samme kicket en gang i tiden som Mankell og forsåvidt Nesbø.

Håkan Nesser er også i samme gate som Mankell.

Veldig mange gode utenlandske også.

Gjest prust
Skrevet

Har ikke lest noe av ham, fordi jeg innbiller meg at det er en type krim som ikke er helt i min gate. Men kritikkene er jo strålende.

Er litt svak for politikrim egentlig.

Hvis du ikke har lest mye krim synes jeg du burde gå løs på Elisabeth George sine bøker for eksempel. De gav meg samme kicket en gang i tiden som Mankell og forsåvidt Nesbø.

Håkan Nesser er også i samme gate som Mankell.

Veldig mange gode utenlandske også.

Takk for tipsene! Skal prøve noe av det når jeg skal i gang med ny runde :-)

Skrevet

Det er flere enn en Murakami :) Men forsåvidt, både Haruki Murakami og Ruy Murakami skriver like sære bøker..

Oi. Jeg mente den første. Er Ruy like bra?

Gjest prust
Skrevet

Nattsøsteren leste jeg på hyttetur, og klarte knapt å legge den fra meg. Jeg syntes den var kjempespennende. ;)

I går kveld fikk jeg lest masse i Nattsøsteren - måtte tvinge meg selv til å legge den bort da klokka var nesten halv to....

Hadde den med på bussen til jobb og leste der + på vei fra busstoppet til jobb. Ble stående i ganga noen minutter utenfor jobben og lese før jeg gikk inn.....

Kjempegod bok!!!!!

mariaflyfly
Skrevet

I går kveld fikk jeg lest masse i Nattsøsteren - måtte tvinge meg selv til å legge den bort da klokka var nesten halv to....

Hadde den med på bussen til jobb og leste der + på vei fra busstoppet til jobb. Ble stående i ganga noen minutter utenfor jobben og lese før jeg gikk inn.....

Kjempegod bok!!!!!

Ja, ikkesant?! Den er jo bare SÅÅ spennende! :)

Skrevet

Jeg leser "Illusjonenes bok" av Paul Auster. Aldri hørt om ham før, og boken er så langt ikke så veldig fengende heller. Har lest ca 100 sider hittil. Egentlig har jeg ikke tid til å lese bøker nå uansett, men kobler av litt med sengelektyre. Denne har vært bra sovemedisin så langt! Kanskje den tar seg opp etter hvert. Handler om en forsvunnet stumfilmprodusent..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...