Gå til innhold

ønske om å bo i Spania

Anbefalte innlegg

Gjest riakka
Skrevet

noen som vet hvilke muligheter man har om man ønsker bo i Spania? Hvilke yrker og skoler som er aktuelle. Har tenkt litt på Atlantis medisinske høgskole i Fuengirola:-)

Men fins det flere skoler? Hva med yrker?

Kanskje håpe på å kapre en spanjol mens jeg er der og bli gift...

Skrevet

Der er vel mye forskjellige yrker å velge mellom.. og spesielt innen turisme vil jeg tro, de stedene hvor det er mye norske og svenske turister.

Jeg lette etter jobb i Spania en periode da jeg var litt usikker på hva jeg skulle gjøre..og jeg fant mye. Og mye jobber som ikke krever noe utdannelse.

Det jeg så mest på var da telefonsalg eller kundestøtte.. man har kontorer i spania, men ringer norske og svenske kunder.

Angrer litt på den ene jobben..selv om det er telefonsalg..så var det flotte og nymoderne kontorer i byen i Malaga... Jeg kunne lett hatt d flott der;)

Gjest riakka
Skrevet

Der er vel mye forskjellige yrker å velge mellom.. og spesielt innen turisme vil jeg tro, de stedene hvor det er mye norske og svenske turister.

Jeg lette etter jobb i Spania en periode da jeg var litt usikker på hva jeg skulle gjøre..og jeg fant mye. Og mye jobber som ikke krever noe utdannelse.

Det jeg så mest på var da telefonsalg eller kundestøtte.. man har kontorer i spania, men ringer norske og svenske kunder.

Angrer litt på den ene jobben..selv om det er telefonsalg..så var det flotte og nymoderne kontorer i byen i Malaga... Jeg kunne lett hatt d flott der;)

søkte du på finn.no da eller?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...