Gå til innhold

DOL på facebook : Doktoronline-avhengige

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heter gruppa.. noen som foreslo det, så da var det kanskje bedre enn "dolere", da folk sikkert vil søke på doktoronline.

Jah..det var min første gruppe..så er litt fersk her;)

Skrevet

noen allerede som har tatt navnet, så da får det bare være.. gruppa mi heter dolere, men kanskje heller melde meg inn i doktoronline-avhengige;)

Herregud...surrer sånn!! Lite søvn og altfor lite kunnskap med facebook er unnskyldninga;)

Gjest facebook
Skrevet

Altså, det vil si at nå er det to grupper med samme navn der.

Skrevet

Altså, det vil si at nå er det to grupper med samme navn der.

Jeg sov to timer i natt..så mye surr på meg i dag! ;) Gruppa mi heter dolere..men blir nok å melde meg inn i den andre gruppa istedet da! ;)

La merke til den andre gruppa først etterpå.

Gjest facebook
Skrevet

noen allerede som har tatt navnet, så da får det bare være.. gruppa mi heter dolere, men kanskje heller melde meg inn i doktoronline-avhengige;)

Herregud...surrer sånn!! Lite søvn og altfor lite kunnskap med facebook er unnskyldninga;)

Får fremdeles ingen treff på dolere...

Skrevet

Får fremdeles ingen treff på dolere...

hva? Hm..er jo allerede en annen gruppe nå..men allikavel! Irriterer meg at jeg ikke får det til! Min første gruppe og alt! ;)

jeg søkte nå på dolere, og fikk fram gruppa..hm! kanskje den bare er for meg..hehe

Gjest facebook
Skrevet

hva? Hm..er jo allerede en annen gruppe nå..men allikavel! Irriterer meg at jeg ikke får det til! Min første gruppe og alt! ;)

jeg søkte nå på dolere, og fikk fram gruppa..hm! kanskje den bare er for meg..hehe

Send meg en link da, så får vi se :)

Skrevet

Send meg en link da, så får vi se :)

Irriterende dette! Si meg hva jeg gjør feil da! Noen ganger når jeg søker på gruppa, kommer den opp, andre ganger ikke..

Skifter til "all networks" da kommer den opp..så tar jeg til norway..også oppe.. og så tilbake til all networks..og da er den borte derfra.. herregud blir galen!

tro om dette blir rett..: http://www.facebook.com/group.php?gid=2360723248

Gjest facebook
Skrevet

Irriterende dette! Si meg hva jeg gjør feil da! Noen ganger når jeg søker på gruppa, kommer den opp, andre ganger ikke..

Skifter til "all networks" da kommer den opp..så tar jeg til norway..også oppe.. og så tilbake til all networks..og da er den borte derfra.. herregud blir galen!

tro om dette blir rett..: http://www.facebook.com/group.php?gid=2360723248

Er sånn hos meg også, noen ganger kommer siden opp og noen ganger får jeg ikke treff. Aner dessverre ikke hvorfor.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Jeg får opp begge gruppene. :o)

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Jeg får opp begge gruppene. :o)

Gruppa heter Doktor Online-avhengige (ikke doktoronline i ett ord.) og DOLere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...