Gå til innhold

Bursdagsgave til jente 17 år

Anbefalte innlegg

Gjest lurer jeg på i dag da
Skrevet

Datteren min blir 17 år om 2 dager.

Hun ønsker seg KUN penger. Vil ut og shoppe klær. Så jeg tenkte nå at hun skulle få det av oss da.

Men hvor mye gir dere til 'barna' deres i en vanlig bursdag?

På forhånd takk for svar.

Skrevet

Jeg (noen år eldre enn 17 år) pleier å få 500 kr av faren min og 1000 kr av mamma. De er skilt og gir derfor ikke fellesgave.

Gjest kommer an på
Skrevet

Kommer veldig an på økonomien din, og om hun trenger noe som er dyrt, og du kan styre hva hun skal kjøpe. Trenger hun en ny jakke, kan hun jo få noe mer enn om hun bare kjøper noen sommertopper hun allerede har ti av..

Gaver til tenåringsbarna mine kommer ofte på mellom 500 og 1000, men det kan være mye mer hvis det er noe de virkelig "må" ha (sportsutstyr, ny sykkel), en del mindre hvis jeg har funnet noe veldig fint som ikke var så dyrt.

Skrevet

Jeg blir 24..men har alltid fått gave på rundt 1000 kr fra foreldrene mine.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...