Gjest Cereals Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Hei. Jeg lurer på hvor stor tilgang til journalen din de som sitter i resepsjonen på somatiske poliklinikker har? Vil de kunne se hvilke diagnoser du har? 0 Siter
Gjest journal Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 De må forholde seg til diagnosen din fordi de registrerer mht regningene for dine besøk på poliklinikken. Legen skriver gjerne diagnosen din på "regningsarket". De har tilgang til journaler også - men leser neppe. Så lenge de ikke er i behandlingsteamet ditt - skal de ikke lese selve journalen din. 0 Siter
Gjest Cereals Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 De må forholde seg til diagnosen din fordi de registrerer mht regningene for dine besøk på poliklinikken. Legen skriver gjerne diagnosen din på "regningsarket". De har tilgang til journaler også - men leser neppe. Så lenge de ikke er i behandlingsteamet ditt - skal de ikke lese selve journalen din. Søren tippe. Jobber noen på legekontoret mitt som jeg syns er helt fabelaktig flott. Må anstrenge meg for å ikke glane, hehe. Men da har jo personen sett hvilke feil jeg lider av, og da er det ikke noe håp der i gården 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.