Nyttårsjenta' Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Jeg skal til Malmö, sør i Sverige, i neste uke. Jeg flyr da til København og lurer på om jeg skal ta noen timer i København før jeg reiser videre til Sverige. Men, hvordan gjør jeg det enklest? Ligger København på veien mot Sverige (fra flyplassen) eller må jeg "feil" vei?Tar jeg f.eks. tåg og hvor lang tid tar det? Pris? Håper noen kan hjelpe meg her... 0 Siter
Sofline Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 København ligger så vidt jeg husker feil vei i forhold til Malmø, men det er bare et kvarter inn København fra flyplassen med toget og de går hele tiden. Så du kan fint ta deg en tur. 0 Siter
Nyttårsjenta' Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Skrevet 30. mai 2007 København ligger så vidt jeg husker feil vei i forhold til Malmø, men det er bare et kvarter inn København fra flyplassen med toget og de går hele tiden. Så du kan fint ta deg en tur. supert! takk for svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.