Gå til innhold

Casual...

Anbefalte innlegg

Gjest Partygirl
Skrevet

Jeg skal på en stor fest i neste uke. Det er arbeidsplassen min som ordner festen. Mange kunder kommer og dresskoden er "casual". Hva skal jeg ha på meg??? Det er en litt "kul" arbeidsmiljø, så jeg vil gjerne ha på meg noe som viser at jeg følger med på moten(noe jeg ikke gjør) men at jeg ikke prøver for mye, hvis dere skjønner... Dere som har peiling; hva ville dere tatt på? Jeg er forholdsvis smal og høy.

Hjelp...

Skrevet

Her er en link som viser litt trenden. Selv synes jeg det er fint med tunika over ei bukse/tights og høyhæla sko. Du som er lang kan gjøre deg "kortere" ved å bruke tunika som går til hoftens bredeste punkt. Belte kan dele opp intrykket, pass på hvor du plasserer det, og pass på å få frem kurvene :) Du får tips av personalet om du spør, i enkelte butikker. Så gøy med festligheter :) Må innrømme at jeg ikke vet hva ordet casual betyr. flau............... ;)

http://www.ellos.no/ListPage/Category.aspx?CategoryId=15427

Gjest nettlusa
Skrevet

Casual betyr uhøytidelig, uformelt. Det betyr ikke at de vil du skal gå i joggebukse, sikkert, men oversminka og stivpynta til tennene blir litt feil :-)

Altså bør du se sinnsykt kul og moteriktig ut på en fullstendig avslappet måte, hehe.

Gjest Casual
Skrevet

Her er en link som viser litt trenden. Selv synes jeg det er fint med tunika over ei bukse/tights og høyhæla sko. Du som er lang kan gjøre deg "kortere" ved å bruke tunika som går til hoftens bredeste punkt. Belte kan dele opp intrykket, pass på hvor du plasserer det, og pass på å få frem kurvene :) Du får tips av personalet om du spør, i enkelte butikker. Så gøy med festligheter :) Må innrømme at jeg ikke vet hva ordet casual betyr. flau............... ;)

http://www.ellos.no/ListPage/Category.aspx?CategoryId=15427

Hehe... casual er nok ikke noen bestemt trend, men linken du viste til viste klær som kan være eksempler på hvordan man kan se ut når man kler seg "casual." Ordet betyr uformelt rett og slett.

Skrevet

Hehe... casual er nok ikke noen bestemt trend, men linken du viste til viste klær som kan være eksempler på hvordan man kan se ut når man kler seg "casual." Ordet betyr uformelt rett og slett.

Takk du er god :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...