Gjest liten løve Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Lurer på hvilke erfaringer dere har med å bestille på uspsifiserte hoteller? 0 Siter
Speak Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har gjort det flere ganger, og det har alltid vært OK. Ikke fantastisk alltid, men definitivt greit nok. Og det blir jo ofte en del penger man da kan bruke på noe annet i stedet:-) 0 Siter
Gjest Reiseløve Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Kommer an på hvor man skal reise. Sjekk i katalogen om det er mye dårlig. Portugal har nesten bare fine, så der hadde jeg tort. Også tenerife og lanzarote. Har god erfaring med det også. Hellas, Tyrkia, Bulgaria m.f. hadde jeg nok heller valgt å ha spesifisert hotell, da det finnes mye dårlig. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har bare hatt flaks. Bodd på mye bedre hoteller når jeg har reist uspesifisert enn når jeg har reist spesifiert. 0 Siter
soleil Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Gjort det to ganger, Tyrkia og Hellas. Har bra erfaring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.