Gå til innhold

Naboen min doper katten sin med hasj

Anbefalte innlegg

Gjest Kattepiken
Skrevet

Jeg var tilfeldigvis innom han en dag, og det viste seg at han er en ivrig hasjrøyker. Katten hans lå helt slapp i kurva si. Han sa han hadde blåst hasjrøyk på den og at den var stein. Jeg spurte om dette var bra å gjøre og han bare avfeide det med at katten hans har ofte vært stein siden den var liten.

Nå har katten hans begynt å komme bort til meg. Den bare sitter eller ligger der og mjauer klagende mens den stirrer på meg. Gir den av og til mat og klapper den.

Synes dere dette høres ut som dyreplageri? Naboen min mener at katten bare "morer" seg.

Gjest Kattepiken
Skrevet

vil bare legge til, at dette dessverre ikke er et tulleinnlegg. Synes så synd på den katten. Kan jeg melde eieren til dyrebeskyttelsen? men vet ikke hva han vil finne på mot meg da. Han er en ustabil hasjrøyker.

Gjest minniepus
Skrevet

vil bare legge til, at dette dessverre ikke er et tulleinnlegg. Synes så synd på den katten. Kan jeg melde eieren til dyrebeskyttelsen? men vet ikke hva han vil finne på mot meg da. Han er en ustabil hasjrøyker.

huff stakkars katt, jeg ville ha sagt ifra med en gang til dyrebeskyttelsen eller noen, vet ikke helt om de finner bevis kanskje, men hasj er jo ulovlig uansett da, så han burde få svi, særlig når han bruker det på uskyldige dyr.

Skrevet

Du må helt klart si fra så fort som mulig !! Snakk med dyrebeskyttelsen eller..hmm..det er en annen organisasjon som har litt mer "makt", dyrevernsnemda?

Har vært borti folk som har gitt hunden sin speed / amfetamin, du er nødt til å få katten vekk fra han, snarest

Skrevet

Meld ham anonymt til dyrebskyttelsen. Han trenger aldri få vite at du har sagt dette. Og skulle han få vite det, ja, så får du si det som det er - at du ikke orker se på den plagingen han holder på med. Neste gang katten kommer til deg, så lar du den bli hos deg til en blir hentet! Dyrebskyttelsen vil gi den et nytt hjem!

Gjest ninni-69
Skrevet

Jeg tror kanskje han tulla litt med deg. Men det er jo mulig at katter kan bli rusa av passiv røyk for alt jeg vet...

Gjest Kitty Cat 82
Skrevet

Jeg tror kanskje han tulla litt med deg. Men det er jo mulig at katter kan bli rusa av passiv røyk for alt jeg vet...

Katten min begynner å rulle på øynene og vri seg når hun får røyk på seg, som om det skulle være det herligste i verden!

Vi røyker ikke selv, men det var en venninne som blåste røyk på katten min. Jeg holdt på å bli sint på venninna mi, fordi hun plaget katten, men tok meg i det når jeg så hvor herlig katten syntes det var! Det var som om hun rullet seg i catnip! Ikke at det unnskylder venninna mi...

Men katter kan så absolutt bli ruset av røyk, og kanskje mer av hasjrøyk.

Skrevet

Dette er helt klart dyreplageri. Jeg ville politianmeldt.

Gjest Kattepiken
Skrevet

Dette er helt klart dyreplageri. Jeg ville politianmeldt.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Er livredd for at han skal oppdage at det er meg. Men kan jeg bare la være å gjøre noe? Jeg synes så synd på den.

Men så er vi naboer. Og hva om han begynner å plage min katt også?

Huff, nei, vet ikke helt hva jeg skal gjøre!

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Er livredd for at han skal oppdage at det er meg. Men kan jeg bare la være å gjøre noe? Jeg synes så synd på den.

Men så er vi naboer. Og hva om han begynner å plage min katt også?

Huff, nei, vet ikke helt hva jeg skal gjøre!

Du kan så vidt jeg vet være anonym ved politianmeldelse. Det er jo ikke bare å mishandle katten har gjør som er ulovlig.

Gjest Kattepiken
Skrevet

Du kan så vidt jeg vet være anonym ved politianmeldelse. Det er jo ikke bare å mishandle katten har gjør som er ulovlig.

Jeg tør ikke politianmeldelse...men kanskje jeg kan skrive en mail til dyrevernsnemda eller hva de nå heter..eller dyrebeskyttelsen er kanskje bedre? Blir engstelig av dette. Høres kanskje tåpelig ut, men det at katten hans stadig oppsøker meg og bare sitter utenfor og klager mjauende...får meg nesten til å føle at den vil at jeg skal redde den..offameg:(

Gjest Kattepiken
Skrevet

Du må helt klart si fra så fort som mulig !! Snakk med dyrebeskyttelsen eller..hmm..det er en annen organisasjon som har litt mer "makt", dyrevernsnemda?

Har vært borti folk som har gitt hunden sin speed / amfetamin, du er nødt til å få katten vekk fra han, snarest

JA, jeg MÅ det...men det gjør meg redd..for jeg tror han kommer til å skjønne at det er meg som har "sladra", og hva om han lar det gå utover MIN katt? eller meg? Han er jo veldig hyggelig, men folk som konstant røyker hasj er vel ikke helt stabil i toppen?

Skrevet

Jeg tør ikke politianmeldelse...men kanskje jeg kan skrive en mail til dyrevernsnemda eller hva de nå heter..eller dyrebeskyttelsen er kanskje bedre? Blir engstelig av dette. Høres kanskje tåpelig ut, men det at katten hans stadig oppsøker meg og bare sitter utenfor og klager mjauende...får meg nesten til å føle at den vil at jeg skal redde den..offameg:(

Ja, du kan jo alltids skrive en anonym mail til dyrevernsnemda eller dyrebeskyttelsen. Jeg vet ikke hvem som er best.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...