Gjest D*lilith Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Har gått ned 2,4 kilo på en uke..trallallallala 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Happiness Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Så flott. Bare husk at sjansen er stor for at det stopper fullstendig opp i vektnedgangen den neste uken. Slik er det bare ofte. Da er det viktig å bare stå på. Så kommer resultetene i den neste uken igjen. Må selv gå ned tre til fire kilo for å nå matchvekt, og klærne i skapet strammer selv om jeg slett ikke er så "tjukk" som jeg føler meg om dagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D*lilith Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Så flott. Bare husk at sjansen er stor for at det stopper fullstendig opp i vektnedgangen den neste uken. Slik er det bare ofte. Da er det viktig å bare stå på. Så kommer resultetene i den neste uken igjen. Må selv gå ned tre til fire kilo for å nå matchvekt, og klærne i skapet strammer selv om jeg slett ikke er så "tjukk" som jeg føler meg om dagen. Ja det var de klærne som strammer da...er det jeg vil få bukt med jeg også. Håper på å gå ned litt til neste uke også,får se 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Happiness Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Ja det var de klærne som strammer da...er det jeg vil få bukt med jeg også. Håper på å gå ned litt til neste uke også,får se Du går ned neste uke også, men det ses kanskje ikke på vekta. Bruker du et målebånd vil du nok se forskjell. Kroppen vår har vektterskler. Men vi kan ikke la det ta motet fra oss. Det eneste positive er at en stor del av min garderobe er pent brukt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D*lilith Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Du går ned neste uke også, men det ses kanskje ikke på vekta. Bruker du et målebånd vil du nok se forskjell. Kroppen vår har vektterskler. Men vi kan ikke la det ta motet fra oss. Det eneste positive er at en stor del av min garderobe er pent brukt. Hehe ja det var det da Kanskje jeg skulle prøve med måleband da,lykke til videre da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente31 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Gratulerer! Du har vært flink! Jeg anbefaler deg også å bruke målebånd. Da jeg gikk på grete roede kurs, ble vi fortalt at mange kunne bli skuffet når de ikke så det på vekta alltid, at man gikk ned. Derfor var det å måle seg viktigere enn vekta. Masse lykke til videre :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D*lilith Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Gratulerer! Du har vært flink! Jeg anbefaler deg også å bruke målebånd. Da jeg gikk på grete roede kurs, ble vi fortalt at mange kunne bli skuffet når de ikke så det på vekta alltid, at man gikk ned. Derfor var det å måle seg viktigere enn vekta. Masse lykke til videre :-) Tusen takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Gratulerer:-) Skikkelig bra gjort. Vær stolt. Og her sitter jeg og hoster og snørrer og trøstespiser - i tillegg til konfirmasjon og en haug med bursdager i løpet av to uker + 0 trening blir det ikke bra:-/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bibben Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Fantastisk! Jeg forstår at du er kjempeglad! Hvordan er sultfornemmelsen din nå? Har du fått den litt mer under "kontroll"? Fortsatt lykke til med vektreduksjonen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D*lilith Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Fantastisk! Jeg forstår at du er kjempeglad! Hvordan er sultfornemmelsen din nå? Har du fått den litt mer under "kontroll"? Fortsatt lykke til med vektreduksjonen! Tusen takk Sultfølelsen er der...har lyst på sjokolade,men holder ut.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D*lilith Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Gratulerer:-) Skikkelig bra gjort. Vær stolt. Og her sitter jeg og hoster og snørrer og trøstespiser - i tillegg til konfirmasjon og en haug med bursdager i løpet av to uker + 0 trening blir det ikke bra:-/ Tusen takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.