pærebrus Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Drikker så ogn- si -aldri -brus, men i dag gjordeb -jeg det, og velta glassetb -utoverb -tastaturetn- på laptopen. -Dette er resultatet...b -Hva skal jeg -gjøre?b -Hvordan -pirkern jeg utb -tasteneb -uten å ødelegge?? Uff, håper dette er leselig. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Du drikker aldri brus, men valgte nicket pærebrus? Narr meg ikke til å le. Neida. IT-konsulenten på jobben sier: Spyl forsiktig med lunka vann og la det tørke opp-ned på varmekablene på badegulvet ei ukes tid. Alternativt kjøp et nytt tastatur til kr 150,- 0 Siter
ruskesnusk Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Vanlig tastatur? Ta det med deg i dusjen og gi det en grundig vask. La det tørke godt før du tar det i bruk igjen. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Jeg sølte pepsi max på laptopen min. Den gikk til helvete. Så jeg måtte ut og kjøpe meg ny. 0 Siter
pærebrus Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Skrevet 30. mai 2007 Du drikker aldri brus, men valgte nicket pærebrus? Narr meg ikke til å le. Neida. IT-konsulenten på jobben sier: Spyl forsiktig med lunka vann og la det tørke opp-ned på varmekablene på badegulvet ei ukes tid. Alternativt kjøp et nytt tastatur til kr 150,- ¨Hehe,btbbn- tenåkten- ikkebover -nnicket.b -uff,bdette blirbverreb -nogn- verre. Men- det er tastaturbpån en laptopn da,bikken- slik -løst. -Uff.n 0 Siter
pærebrus Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Skrevet 30. mai 2007 Jeg sølte pepsi max på laptopen min. Den gikk til helvete. Så jeg måtte ut og kjøpe meg ny. Åbnei,n- det -var -pepsi- - max, -heheå.bBelage -meg- på nytt da. Forsikring- dekker vel -ikke- slike- ting??n- 0 Siter
pærebrus Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Skrevet 30. mai 2007 Vanlig tastatur? Ta det med deg i dusjen og gi det en grundig vask. La det tørke godt før du tar det i bruk igjen. hMM...TRORN- JEGbdropperbdusjen.n- Det -kommervisstbbbpåbmellomromstasten.n- uff.n- 0 Siter
pærebrus Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Skrevet 30. mai 2007 Du drikker aldri brus, men valgte nicket pærebrus? Narr meg ikke til å le. Neida. IT-konsulenten på jobben sier: Spyl forsiktig med lunka vann og la det tørke opp-ned på varmekablene på badegulvet ei ukes tid. Alternativt kjøp et nytt tastatur til kr 150,- Takkbforn- svar -nforresten.n- Menb -kanbjegskyllebmedn- vannbselvom det- er -laptop?bHøres skummelt ut...n Væskenn- gårn- bjon- innbi dataenn- påben -måte. Gårikken- an- å åpneboppb -og -ntørkE?BLØITTN- ARGARG,N- DETTEN- GIRN- JEGN- OPP.B -BLÆH SKALN- alødribmern- drikeåkebbrus 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Takkbforn- svar -nforresten.n- Menb -kanbjegskyllebmedn- vannbselvom det- er -laptop?bHøres skummelt ut...n Væskenn- gårn- bjon- innbi dataenn- påben -måte. Gårikken- an- å åpneboppb -og -ntørkE?BLØITTN- ARGARG,N- DETTEN- GIRN- JEGN- OPP.B -BLÆH SKALN- alødribmern- drikeåkebbrus Du må ikke skylle laptopen med vann. Jeg ville ha skrudd den av, og brukt fuktige vattpinner for å prøve å tørke bort brusen. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 *gapskratter* morsomste innlegget jeg har lest på lenge!!!!!!!! 0 Siter
pærebrus Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Skrevet 30. mai 2007 *gapskratter* morsomste innlegget jeg har lest på lenge!!!!!!!! Brabmanbkan- ha -ndetn- gøyn- pn min- bekostning.n- Hehe.b:) Skalbprøven- åbskrubav-ogrengjørebnå.n- 0 Siter
Gjest Mary J. Blige Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Hihihihihi:-) Unnskyld :-) men det var så komisk å lese, trodde først du hadde hatt deg noen glass vin for mye :-))) 0 Siter
pærebrus Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Skrevet 30. mai 2007 Du må ikke skylle laptopen med vann. Jeg ville ha skrudd den av, og brukt fuktige vattpinner for å prøve å tørke bort brusen. Takkbskalbprøven-nå.n- 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Takkbforn- svar -nforresten.n- Menb -kanbjegskyllebmedn- vannbselvom det- er -laptop?bHøres skummelt ut...n Væskenn- gårn- bjon- innbi dataenn- påben -måte. Gårikken- an- å åpneboppb -og -ntørkE?BLØITTN- ARGARG,N- DETTEN- GIRN- JEGN- OPP.B -BLÆH SKALN- alødribmern- drikeåkebbrus Neineinei! Ikke skyll laptopen! Jeg trodde det bare var et tastatur. La den tørke på badet og se om det hjelper. 0 Siter
pærebrus Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Skrevet 30. mai 2007 Hihihihihi:-) Unnskyld :-) men det var så komisk å lese, trodde først du hadde hatt deg noen glass vin for mye :-))) Ialflefalfl en glassb pepsib maxn for mye... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Brabmanbkan- ha -ndetn- gøyn- pn min- bekostning.n- Hehe.b:) Skalbprøven- åbskrubav-ogrengjørebnå.n- *knegg* 0 Siter
pærebrus Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Skrevet 30. mai 2007 Neineinei! Ikke skyll laptopen! Jeg trodde det bare var et tastatur. La den tørke på badet og se om det hjelper. Hehe, ja jeg kom framb -nti lat -detkanskje ikken- var -sån flkurt. Skal -prøve å tørken- den.n- 0 Siter
Gjest prust Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Brabmanbkan- ha -ndetn- gøyn- pn min- bekostning.n- Hehe.b:) Skalbprøven- åbskrubav-ogrengjørebnå.n- Utrolig!!!! Sitter her og storler for meg selv :-D Mannen min sølte Solo på kalklatoren sin en gang. Den har alltid vært treg på tastene..... 0 Siter
pærebrus Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Skrevet 30. mai 2007 Nå har dataen lagt på badet en stund, og det virket som alt var i orden... Hmm... Får til å skrive ordentlig nå, men det er en USB-port som ikke virker, m-tasten er treg, enter-tasten virker ikke og litt andre småting... Usj. Hvordan skifter man linje uten å bruke enter forresten? Men hva bør jeg gjøre, prøve å skru opp og rengjøre inni, levere den inn et sted (sikkert svindyrt), eller bare leve med disse skavankene? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.