Gå til innhold

Ern- detn- mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drikker så ogn- si -aldri -brus, men i dag gjordeb -jeg det, og velta glassetb -utoverb -tastaturetn- på laptopen. -Dette er resultatet...b -Hva skal jeg -gjøre?b -Hvordan -pirkern jeg utb -tasteneb -uten å ødelegge??

Uff, håper dette er leselig.

mariaflyfly
Skrevet

Du drikker aldri brus, men valgte nicket pærebrus? Narr meg ikke til å le. ;)

Neida. IT-konsulenten på jobben sier: Spyl forsiktig med lunka vann og la det tørke opp-ned på varmekablene på badegulvet ei ukes tid. Alternativt kjøp et nytt tastatur til kr 150,-

Skrevet

Vanlig tastatur? Ta det med deg i dusjen og gi det en grundig vask. La det tørke godt før du tar det i bruk igjen.

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg sølte pepsi max på laptopen min. Den gikk til helvete.

Så jeg måtte ut og kjøpe meg ny.

Skrevet

Neida. IT-konsulenten på jobben sier: Spyl forsiktig med lunka vann og la det tørke opp-ned på varmekablene på badegulvet ei ukes tid. Alternativt kjøp et nytt tastatur til kr 150,-

¨Hehe,btbbn- tenåkten- ikkebover -nnicket.b -uff,bdette blirbverreb -nogn- verre. Men- det er tastaturbpån en laptopn da,bikken- slik -løst. -Uff.n

Skrevet

Jeg sølte pepsi max på laptopen min. Den gikk til helvete.

Så jeg måtte ut og kjøpe meg ny.

Åbnei,n- det -var -pepsi- - max, -heheå.bBelage -meg- på nytt da. Forsikring- dekker vel -ikke- slike- ting??n-

Skrevet

Vanlig tastatur? Ta det med deg i dusjen og gi det en grundig vask. La det tørke godt før du tar det i bruk igjen.

hMM...TRORN- JEGbdropperbdusjen.n-

Det -kommervisstbbbpåbmellomromstasten.n- uff.n-

Skrevet

Takkbforn- svar -nforresten.n- Menb -kanbjegskyllebmedn- vannbselvom det- er -laptop?bHøres skummelt ut...n Væskenn- gårn- bjon- innbi dataenn- påben -måte. Gårikken- an- å åpneboppb -og -ntørkE?BLØITTN- ARGARG,N- DETTEN- GIRN- JEGN- OPP.B -BLÆH

SKALN- alødribmern- drikeåkebbrus

Gjest annlovinda
Skrevet

Takkbforn- svar -nforresten.n- Menb -kanbjegskyllebmedn- vannbselvom det- er -laptop?bHøres skummelt ut...n Væskenn- gårn- bjon- innbi dataenn- påben -måte. Gårikken- an- å åpneboppb -og -ntørkE?BLØITTN- ARGARG,N- DETTEN- GIRN- JEGN- OPP.B -BLÆH

Du må ikke skylle laptopen med vann.

Jeg ville ha skrudd den av, og brukt fuktige vattpinner for å prøve å tørke bort brusen.

Gjest prust
Skrevet

*gapskratter*

morsomste innlegget jeg har lest på lenge!!!!!!!!

Skrevet

*gapskratter*

morsomste innlegget jeg har lest på lenge!!!!!!!!

Brabmanbkan- ha -ndetn- gøyn- pn min- bekostning.n- Hehe.b:)

Skalbprøven- åbskrubav-ogrengjørebnå.n-

Gjest Mary J. Blige
Skrevet

Hihihihihi:-)

Unnskyld :-) men det var så komisk å lese, trodde først du hadde hatt deg noen glass vin for mye :-)))

Skrevet

Du må ikke skylle laptopen med vann.

Jeg ville ha skrudd den av, og brukt fuktige vattpinner for å prøve å tørke bort brusen.

Takkbskalbprøven-nå.n-

mariaflyfly
Skrevet

Neineinei! Ikke skyll laptopen! Jeg trodde det bare var et tastatur.

La den tørke på badet og se om det hjelper.

Skrevet

Hihihihihi:-)

Unnskyld :-) men det var så komisk å lese, trodde først du hadde hatt deg noen glass vin for mye :-)))

Ialflefalfl en glassb pepsib maxn for mye...

:)

mariaflyfly
Skrevet

*knegg*

Skrevet

Neineinei! Ikke skyll laptopen! Jeg trodde det bare var et tastatur.

La den tørke på badet og se om det hjelper.

Hehe, ja jeg kom framb -nti lat -detkanskje ikken- var -sån flkurt. Skal -prøve å tørken- den.n-

Gjest prust
Skrevet

Utrolig!!!! Sitter her og storler for meg selv :-D

Mannen min sølte Solo på kalklatoren sin en gang. Den har alltid vært treg på tastene.....

Skrevet

Nå har dataen lagt på badet en stund, og det virket som alt var i orden... Hmm... Får til å skrive ordentlig nå, men det er en

USB-port som ikke virker, m-tasten er treg, enter-tasten virker ikke og litt andre småting... Usj. Hvordan skifter man linje uten å bruke enter forresten? Men hva bør jeg gjøre, prøve å skru opp og rengjøre inni, levere den inn et sted (sikkert svindyrt), eller bare leve med disse skavankene?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...