Gå til innhold

Ern- detn- mulig?

Anbefalte innlegg

Gjest wd-40
Skrevet

du kan spraye den med wd-40 som er å kjøpe på biltema, clas ohlon, bilextra..

den ødelegger ikke komponenter i dataen. den løser opp kliss og fett fra den.

har gjort dette med min laptop og mobiler etter at ungene har herjet med den.'

Skrevet

du kan spraye den med wd-40 som er å kjøpe på biltema, clas ohlon, bilextra..

den ødelegger ikke komponenter i dataen. den løser opp kliss og fett fra den.

har gjort dette med min laptop og mobiler etter at ungene har herjet med den.'

Aha, takk for tips. Som jeg skrev i sted er det meste i orden bortsett fra noen skavanker, men det er kanskje lurt å få løst opp det siste.

Og der virket plutselig enter-tasten igjen. :) Bare det ikke begynner å gå motsatt vei igjen så er jeg fornøyd.

Skrevet

hjelp, det er ikke i orden likevel. Mange rare ting som skjer med dataen nå. Satt og skrev innlegg nå, plutselig forsvant hele innlegget, bokstav for bokstav. Skumle greier. Og i stad begynte det å hoppe tilbake til startsiden hele tiden. Tok en omstart nå.

Men kan det med internett ha med brusen å gjøre da? Noe som har klikket inne i mas

Gjest annlovinda
Skrevet

hjelp, det er ikke i orden likevel. Mange rare ting som skjer med dataen nå. Satt og skrev innlegg nå, plutselig forsvant hele innlegget, bokstav for bokstav. Skumle greier. Og i stad begynte det å hoppe tilbake til startsiden hele tiden. Tok en omstart nå.

Men kan det med internett ha med brusen å gjøre da? Noe som har klikket inne i mas

Jeg ville aldri i verden ha skrudd på pc så fort igjen jeg da. Ville nok ha den avskrudd en lenger periode, sånn at du er sikker på at alt er helt tørt.

Mitt råd er skru den av igjen - og la den stå og tørke lenge.

Skrevet

Du kan jo prøve å koble til et eksternt tastatur så lenge, kanskje det virker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...