Gjest wd-40 Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 du kan spraye den med wd-40 som er å kjøpe på biltema, clas ohlon, bilextra.. den ødelegger ikke komponenter i dataen. den løser opp kliss og fett fra den. har gjort dette med min laptop og mobiler etter at ungene har herjet med den.' 0 Siter
pærebrus Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Skrevet 30. mai 2007 du kan spraye den med wd-40 som er å kjøpe på biltema, clas ohlon, bilextra.. den ødelegger ikke komponenter i dataen. den løser opp kliss og fett fra den. har gjort dette med min laptop og mobiler etter at ungene har herjet med den.' Aha, takk for tips. Som jeg skrev i sted er det meste i orden bortsett fra noen skavanker, men det er kanskje lurt å få løst opp det siste. Og der virket plutselig enter-tasten igjen. Bare det ikke begynner å gå motsatt vei igjen så er jeg fornøyd. 0 Siter
pærebrus Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Skrevet 30. mai 2007 hjelp, det er ikke i orden likevel. Mange rare ting som skjer med dataen nå. Satt og skrev innlegg nå, plutselig forsvant hele innlegget, bokstav for bokstav. Skumle greier. Og i stad begynte det å hoppe tilbake til startsiden hele tiden. Tok en omstart nå. Men kan det med internett ha med brusen å gjøre da? Noe som har klikket inne i mas 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 hjelp, det er ikke i orden likevel. Mange rare ting som skjer med dataen nå. Satt og skrev innlegg nå, plutselig forsvant hele innlegget, bokstav for bokstav. Skumle greier. Og i stad begynte det å hoppe tilbake til startsiden hele tiden. Tok en omstart nå. Men kan det med internett ha med brusen å gjøre da? Noe som har klikket inne i mas Jeg ville aldri i verden ha skrudd på pc så fort igjen jeg da. Ville nok ha den avskrudd en lenger periode, sånn at du er sikker på at alt er helt tørt. Mitt råd er skru den av igjen - og la den stå og tørke lenge. 0 Siter
Søssa Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Du kan jo prøve å koble til et eksternt tastatur så lenge, kanskje det virker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.