Gå til innhold

Hvordan slette taggede bilder i Facebook?

Anbefalte innlegg

Gjest lilleik
Skrevet

Jeg har blitt tagget, og de bildene som ble lagt ut på min side har jeg klart å slette.

Men de samme bildene er lagt ut på en gruppe, og der vil jeg ikke ha dem med navn på. Bildene må gjerne ligge der, men de er med fullt navn. Hvordan får jeg vekk navnet mitt på bildene? Er det han som har lagt ut bildene som må fikse det?

Gjest fjesboka
Skrevet

Har du prøvd "remove tag"? Hvis ikke du får tatt bort tag'en selv må du høre med den som har tag'et deg.

Gjest lilleik
Skrevet

Har du prøvd "remove tag"? Hvis ikke du får tatt bort tag'en selv må du høre med den som har tag'et deg.

Har ikke prøvd det, i frykt for å slette hele bildet, da.. Kan jeg gjøre det altså?

Gjest fjesboka
Skrevet

Har ikke prøvd det, i frykt for å slette hele bildet, da.. Kan jeg gjøre det altså?

Ja det kan du.

Gjest lilleik
Skrevet

Ja det kan du.

Takker . Jeg fikk slettet navnet mitt slik du sa, men i samme slengen klarte jeg da å slette de samme bildene som var lagt ut på siden min...og DET var jo ikke hensikten..Jaja, pytt, sånn skjer..

Gjest fjesboka
Skrevet

Takker . Jeg fikk slettet navnet mitt slik du sa, men i samme slengen klarte jeg da å slette de samme bildene som var lagt ut på siden min...og DET var jo ikke hensikten..Jaja, pytt, sånn skjer..

Bildet kan du alltids kopiere og legge inn i "mine bilder" på din egen side. Hver gang du blir tag'et i et bilde vil disse bildene vises i din profil også. Tar du bort tag'en forsvinner bildet også. Men som sagt, det er bare å kopiere det om du fremdeles vil ha bildet i profilen din.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...