Gå til innhold

stavanger en nydelig by

Anbefalte innlegg

Gjest barfoot
Skrevet

var i stavanger i pinsen. det ble en svipptur ned til stavanger for å oppleve kongeparken.

må bare si at stavanger er den mest reneste byen og ryddigte plassen jeg har sett på leeeeenge!

selv er jeg fra bergen og må bare si at stavanger er myyyyye flottere en de fleste.

stavanger har absolutt vært heldig med plassen. flatt og flott!

fikk en feeling om at vi var i sverige/danmark når vi kjørte der og syden når vi kjørte mot campingen. sandstrender..flotte sandstrender med gresslige sandbanker.

åhhh...det var bare så flott altså!

skal ned igjen til sommeren da sommeren i stavanger må være prikken over ièn!!

har dere flere flotte steder på lur som er verdt å besøke? vet at mandal er himmelskt og.

må være langs kysten med strender og ting for små barn å oppleve:)

Gjest noen forslag
Skrevet

Solastranden, Ølberg, tauferja over og kjøre innover, Grindafjord camping ved Haugesund (du kan kjøre til Rennesøy og ta båt).

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg syns også Stavanger er en nydelig by. Jeg og mannen var der på ferie for flere år sida midt i "Glad mat"-uka og hadde det fantastisk. En by med sjel. (Syns også Bergen er fin, men kan ikke måle seg med Stavanger som jeg mer enn gjerne utkårer til Norges fineste.) :-)

Gjest barfoot
Skrevet

Solastranden, Ølberg, tauferja over og kjøre innover, Grindafjord camping ved Haugesund (du kan kjøre til Rennesøy og ta båt).

vi var på ølberg camping. aldeles flott! campingen var som de aller fleste,men omgivelsene var BJUUUUTIFULL!

Skrevet

Ååååå, tusen takk! Som fjerdegenerasjons (minst! ;-) ) siddis tar jeg sånne godord til meg som om det var personlig skryt du kom med. :-D

Er helt enig i at vi har en fin by. Og enda finere omgivelser som dessverre er en godt bevart hemmelighet for de fleste som ikke kommer herfra. Vi er liksom ikke så flinke til å skryte av oss selv som bergenserne er. Tjihi... ;-)

Gjest barfoot
Skrevet

Ååååå, tusen takk! Som fjerdegenerasjons (minst! ;-) ) siddis tar jeg sånne godord til meg som om det var personlig skryt du kom med. :-D

Er helt enig i at vi har en fin by. Og enda finere omgivelser som dessverre er en godt bevart hemmelighet for de fleste som ikke kommer herfra. Vi er liksom ikke så flinke til å skryte av oss selv som bergenserne er. Tjihi... ;-)

dere fortjener masse ros:)

har aldri sett maken til flott sted!

skal jeg flytte til en annen by blir det definitivt stavanger:)

i alle mine 25 år som bergenser må jeg ærlig talt si at bergen kommer aldri til å bli så stilrent i forhold.

kunne virkelig slappe av:)

skryt skal dere ha!!!

bergen er helt greit på sommeren,men det er så mye negativitet sånn ellers. ingen som slapper av i byen heller. de løper fra senter til senter. kaotiskt!!

er blitt stavanger frelst til de grader!!

masse ros:)

Skrevet

Jeg trives også godt i Stavanger, det er en nydelig og koselig by :)

Skrevet

Etter å ha lest denne tråden ser det ut til at jeg må ta meg en tur til Stavanger en dag.... :-)

Gjest Nemlig, ja
Skrevet

dere fortjener masse ros:)

har aldri sett maken til flott sted!

skal jeg flytte til en annen by blir det definitivt stavanger:)

i alle mine 25 år som bergenser må jeg ærlig talt si at bergen kommer aldri til å bli så stilrent i forhold.

kunne virkelig slappe av:)

skryt skal dere ha!!!

bergen er helt greit på sommeren,men det er så mye negativitet sånn ellers. ingen som slapper av i byen heller. de løper fra senter til senter. kaotiskt!!

er blitt stavanger frelst til de grader!!

masse ros:)

Hehe, tror du er fra Stavanger, jeg. ;-)

Gjest barfoot
Skrevet

Hehe, tror du er fra Stavanger, jeg. ;-)

hadde det bare vært så.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...