Gå til innhold

msn og blokker noen til å se når du er pålogget?

Anbefalte innlegg

Gjest her er jeg anonym
Skrevet

I dag fikk jeg en forespørsel fra noen på msn om å være på listen min, men den var anonym så jeg godtok den ikke. Fins det noen mulighet til at jeg kan finne ut hvem denne personen er uten at jeg kontakter den?

Den kom nemlig etter en ubehagelig episode i dag og er litt redd at vedkommende kan ha funnet min identitet. Jeg har ikke anonym e mail.

Takk for svar. Lurte også på om det fins noen oversikt på min msn over hvem jeg har blokkert? Hvor er i så fall dette?

Skrevet

Å avslå en forespørsel og å blokkere en person er to forskjellige ting. Du kan (så vidt jeg vet) ikke se noen liste over hvilke forespørsler du ikke av takket ja til, men hvis det er personer du har hatt inne på lista, og så blokkerer, legger dette seg under den lista...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...