Gjest Lisa Bett Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Jeg bor på en liten ettroms leilighet. Kjøkken og stue/soverom/kontor i ett. Vinduet er desverre ikke på kjøkkensiden, og vifta er ikke til å skryte av. Skal flytte ut nå og vil rengjøre skikkelig. Kjente at det var skikkelig klissete oppå skapet som ikke rekker helt opp i taket. Det er vel fett som har lagt seg etter matlaging og lignende. Hvordan vasker jeg bort dette? Vanlig såpevann var ikke nok. Er nesten som lim... Håper noen har gode tips til meg! 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Jif skurekrem og slike svamper med skrubb på den ene siden. Bruk masse varmt vann også og skrubb ivei. 0 Siter
Gjest miss orange Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Salmiakk og zalo blandet ut i vann! Eller spray på en av de nye fettfjernerne og la det stå litt før du vasker vekk. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Kjøp "Kraftvask" e.l. Litt salmiakk i såpevannet er heller ikke dumt. Husk å skylle etterpå. 0 Siter
Gjest miss orange Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Kjøp "Kraftvask" e.l. Litt salmiakk i såpevannet er heller ikke dumt. Husk å skylle etterpå. Skylle etterpå - det der har jeg alltid lurt på. Hvordan skal man greie å skylle en vegg? Skyll godt står det ofte. En kan jo ikke annet enn å vaske over med en ganske våt klut, kan jo ikke dryppe vann utover alt heller, så det blir jo en bare litt våt klut. Ikke rare skyllinga det? Hvorfor kaller de det ikke for det det er, bak over med så våt klut som du kan feks. Å skylle gjør en etter min forståelse med rennende vann, som når en skyller shampoo ut av h året. Sant? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Skylle etterpå - det der har jeg alltid lurt på. Hvordan skal man greie å skylle en vegg? Skyll godt står det ofte. En kan jo ikke annet enn å vaske over med en ganske våt klut, kan jo ikke dryppe vann utover alt heller, så det blir jo en bare litt våt klut. Ikke rare skyllinga det? Hvorfor kaller de det ikke for det det er, bak over med så våt klut som du kan feks. Å skylle gjør en etter min forståelse med rennende vann, som når en skyller shampoo ut av h året. Sant? Med skylling etter husvask mener jeg bare å tørke over med en fuktig, skylt, klut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.