Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.dagsavisen.no/innenriks/article293599.ece

Synes dette er helt forferdelig. Altså skal eldre plutselig slutte å leve når de er gamle. Ser for meg at tven blir slått av klokka ni og de skal puttes i seng før kveldsvaktene kommer.Og gjerne dytte i de medikamenter for å roe de ned så de blir mindre "brysomme"

Gjest D*lilith
Skrevet

Ja det er forferdelig hvordan de eldre behandles her i Norge....veldferdstaten...hmf...og haha...liksom.

Skrevet

Om noen år kommer vi til å skrike opp om alle som ble medisinert fordi de var brysomme. Det gjelder eldre, men også psykiatriske pasienter og barn med atferdsproblemer.

Skrevet

Det er sånn det er og har vært i lang tid. Ja det er forferdelig! Jeg er glad jeg slipper å jobbe der, fordi jeg ville ikke holdt ut å se den "plaginga"...

Gjest oppgitt av helsevesen-systemet
Skrevet

Dette foregår ikke bare på sykehjem, men på sykehus også. De gir ut smertestillende som om det var halslinser, og uten at pasienten spør om det selv.

Gjest Jacobine74
Skrevet

Dette er ikke noe nytt i psykiatrien.

Skrevet

Dette er ikke noe nytt i psykiatrien.

Nei. Og tenk på hvor mange ungdommer med normale adferdsvansker eller som bare har litt annet gemytt og blir medisinert med ADHD medisiner.

hmm

Gjest Jacobine74
Skrevet

Nei. Og tenk på hvor mange ungdommer med normale adferdsvansker eller som bare har litt annet gemytt og blir medisinert med ADHD medisiner.

hmm

Det er ikke bra, kan sikkert være skadelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...