orpah Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 http://www.dagsavisen.no/innenriks/article293599.ece Synes dette er helt forferdelig. Altså skal eldre plutselig slutte å leve når de er gamle. Ser for meg at tven blir slått av klokka ni og de skal puttes i seng før kveldsvaktene kommer.Og gjerne dytte i de medikamenter for å roe de ned så de blir mindre "brysomme" 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Ja det er forferdelig hvordan de eldre behandles her i Norge....veldferdstaten...hmf...og haha...liksom. 0 Siter
soleil Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Om noen år kommer vi til å skrike opp om alle som ble medisinert fordi de var brysomme. Det gjelder eldre, men også psykiatriske pasienter og barn med atferdsproblemer. 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Det er sånn det er og har vært i lang tid. Ja det er forferdelig! Jeg er glad jeg slipper å jobbe der, fordi jeg ville ikke holdt ut å se den "plaginga"... 0 Siter
Gjest oppgitt av helsevesen-systemet Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Dette foregår ikke bare på sykehjem, men på sykehus også. De gir ut smertestillende som om det var halslinser, og uten at pasienten spør om det selv. 0 Siter
Gjest Jacobine74 Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Dette er ikke noe nytt i psykiatrien. 0 Siter
orpah Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Skrevet 30. mai 2007 Dette er ikke noe nytt i psykiatrien. Nei. Og tenk på hvor mange ungdommer med normale adferdsvansker eller som bare har litt annet gemytt og blir medisinert med ADHD medisiner. hmm 0 Siter
Gjest Jacobine74 Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Nei. Og tenk på hvor mange ungdommer med normale adferdsvansker eller som bare har litt annet gemytt og blir medisinert med ADHD medisiner. hmm Det er ikke bra, kan sikkert være skadelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.