jubalong70 Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Når minstemann på 19 mnd synger "Bæ, bæ, inne am. Ade oe unn. Ja, ja æne an, æde ode unn." klokkerent og nydelig 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 "Den finaste eg veit" av Hellibillies. ) Og det meste av Vassendgutane. *Hihi* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Når minstemann på 19 mnd synger "Bæ, bæ, inne am. Ade oe unn. Ja, ja æne an, æde ode unn." klokkerent og nydelig *LOL* Det er dyrebart! Snuppa mi har også noen slike strofer... hun har forresten en stemme som _høres_. *hehe* 0 Siter
Gjest prust Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 En sang vi hadde som avslapping på slutten av Friskis& Svettisen i vår: Ei svensk dame som synger "Jag älskar dej, jag älskar dej, jag älskar dej....." Handler om de små tingene, som å bli strøket på ryggen av sin kjære, osv - en rolig sang - helt nydelig! 0 Siter
Blésha Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 "Bridge over troubled water" med Simon & Garfunkel, helt klart. Det er en veldig spesiell sang. 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Når minstemann på 19 mnd synger "Bæ, bæ, inne am. Ade oe unn. Ja, ja æne an, æde ode unn." klokkerent og nydelig guud å sjønn da 0 Siter
jubalong70 Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1180553230' post='3620268] *LOL* Det er dyrebart! Snuppa mi har også noen slike strofer... hun har forresten en stemme som _høres_. *hehe* De er nyyyydelige når de synger 0 Siter
Gjest prust Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 De er nyyyydelige når de synger Mi snuppe på 3 år synger med stor innlevelse (jeg gikk en tur i skogen): "Og mamma satt på taket og pussa sine do (sko), da feis ho hål i kaket (taket) og rrrrrrrramla ned i do!" 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Det er ingen fasit her..Noen ganger kan triste sanger gjøre meg glad. Eller sinte sanger. Jeg hører på sanger som passer til humøret mitt, egentlig..Og jeg føler jo velvære etterpå uansett hvilket humør jeg var.. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 En sang vi hadde som avslapping på slutten av Friskis& Svettisen i vår: Ei svensk dame som synger "Jag älskar dej, jag älskar dej, jag älskar dej....." Handler om de små tingene, som å bli strøket på ryggen av sin kjære, osv - en rolig sang - helt nydelig! Gabriellas song fra filmen "Så som i Himmelen" er også veldig fin.. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Når minstemann på 19 mnd synger "Bæ, bæ, inne am. Ade oe unn. Ja, ja æne an, æde ode unn." klokkerent og nydelig Nåh... 0 Siter
Sofline Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Når minstemann på 19 mnd synger "Bæ, bæ, inne am. Ade oe unn. Ja, ja æne an, æde ode unn." klokkerent og nydelig Nå leste jeg (uten å se nicket ditt, for jeg vet jo du har en liten gutt): Når sønnen min på 19 år... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Mi snuppe på 3 år synger med stor innlevelse (jeg gikk en tur i skogen): "Og mamma satt på taket og pussa sine do (sko), da feis ho hål i kaket (taket) og rrrrrrrramla ned i do!" *LOL* Herlig! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Gabriellas song fra filmen "Så som i Himmelen" er også veldig fin.. Ja, den er helt nydelig!!! 0 Siter
DarkPink Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 En sang vi hadde som avslapping på slutten av Friskis& Svettisen i vår: Ei svensk dame som synger "Jag älskar dej, jag älskar dej, jag älskar dej....." Handler om de små tingene, som å bli strøket på ryggen av sin kjære, osv - en rolig sang - helt nydelig! Lisa Nilsson, säg det igen. Og den handler om at hun har vanskelig for sånne sterke følelser, men at det likevel gjør veldig godt... =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.