Gjest litt rund i kantene Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg håper noen av dere kan tipse meg om ok metode å ta av 4-5kilo på. Gjerne raskt. Jeg vet jeg må trimme mere enn hva jeg gjør og regner med at det kommer seg snart. Er egg alene nok til å holde koken i jobb og hjem? Er ikke så mye kjøttmenneske uten poteter eller ris, så jeg er i tvil hva jeg bør spise. Matvarer som metter er vel greiest, men hva er så det da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Bare egg? Niks. Spis vanlig, mager mat, 5 små måltider om dagen, mye grønnsaker og 1-2 frukter om dagen og rør deg så mye du kan. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AveM Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg har gått ned ca 3,5 kg på en mnd. Jeg har hatt lite å ta av, så det er en av årsakene til at det har gått litt tregt. En annen årsak er at jeg har trent veldig mye. Jeg har som mål å løpe/trippe/gå minst 20 tusen steg hver dag. I dag spiste jeg en soft-is, så da måtte jeg straffeløpe 5 tusen steg ekstra. Jeg tror nok jeg har fått litt mer muskler her og der. Når det gjelder måltidene er det nok lurt å spise ett og annet egg for å holde forbrenningen i gang. Svinekjøtt og kylling er også bra for forbrenningen. Du gjør lurt i å kutte ut smør og majones, sauser og dressinger, og redusere brød, poteter, ris, pasta og melk. Hvis du lager råkost til maten spiser du mindre middag, samtidig som magen får noe å arbeide med. Den tiden du bruker på å tygge maten kjenner du kanskje at du er mett. Drikk rikelig med vann før, til og etter måltidene. En dag i uka bør du kunne unne deg noe skikkelig godt. Det er så godt å se fram til helga Jeg skeier ut litt både lørdager og søndager. Til slutt har jeg ei som gir meg litt konkurranse med skrittelleren. Jeg liker å konkurrere, og hun holder motivasjonen og treningsgløden oppe! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.