Gå til innhold

Hvor finner jeg rimelige turer?

Anbefalte innlegg

Gjest endelig litt ferie
Skrevet

Har lyst på en langhelg til Italia eller Frankrike. Lurer på hvor jeg kan finne rimelige turer. Tenker mest på bare flyreise, og så bo på feks ungdomsherberge. Men finner jeg en rimelig pakketur med pensjonat eller likn så vil jeg også vurdere det. Skal reise i juni.

Hvor søker man for å finne slike turer?

Skrevet

Jeg bruker Sol.no. På venstre side finnes en meny som heter Charter. Der er det fint å søke. Du kan da søke bare fly eller med hotel. Om du reiser uspesifisert så finnes det mange muligheter tidlig i juni.

Skrevet

Hvis du er fleksibel, kan det være lurt å kikke på det aktuelle reisemålet her:

http://www.flybilligst.com

Det finnes selvsagt andre flyselskap enn de som dekkes her. Men du kan også iblant spare en god del på å flytte fra en dag til en annen, og her vises det oversiktlig.

Gjest Timiti
Skrevet

Om du reiser med Sterling http://www.sterling.no , kommer du deg til Biarritz for 419 kr. t/r i begynnelsen av juni.

Ca 30/45 euro for enkeltrom/dobbeltrom utenom høysesong på tostjernes hotell sentralt i Biarritz. Ca 50/60 euro for enkeltrom/dobbeltrom i høysesong. Ofte billigere overnatting i Anglet som også har ungdomsherberg med priser fra 16 euro per natt. Åpent til 5. november. Bra utvalget av campingplasser i området. Nydelig plass, for øvrig. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...