Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Trodde det var litt rødvin igjen i trelitersdunken.

Og det var det - bokstavelig talt: fikk skviset ut de siste dråpene av posen - dekket såvidt bunnen av en kopp (gadd ikke bruke glass for så lite)......

Og jeg som skulle kose meg med et glass vin i kveld!

Skrevet

huff da, jeg har masse her til deg hehe. jeg tar kvelden heller, men kos deg med slanten :)

Skrevet

Huff da! Du får kose deg med de få dråpene da.

Skrevet

Hmm, du får nok ikke noe medlidenhetsblikk fra meg. Hadde du vandret i ørkenen og manglet vann hadde jeg synes svært synd på deg, men et glass vin er ikke ikke sååå viktig akkurat:-)

Gjest prust
Skrevet

huff da, jeg har masse her til deg hehe. jeg tar kvelden heller, men kos deg med slanten :)

Det ble ikke mye kos..... Får stikke innom polet i dag - tenker jeg :-)

Gjest prust
Skrevet

Huff da! Du får kose deg med de få dråpene da.

Det var for lite til å kose seg med......

Gjest prust
Skrevet

Hmm, du får nok ikke noe medlidenhetsblikk fra meg. Hadde du vandret i ørkenen og manglet vann hadde jeg synes svært synd på deg, men et glass vin er ikke ikke sååå viktig akkurat:-)

Å joda! Jeg er "alene hjemme" (dvs uten menn, men med tre barn) noen dager, og skulle kooooooose meg i går kveld! Så det VAR synd på meg i går! Men jeg fikk da lest masse i den boka jeg holder på med!

Gjest annlovinda
Skrevet

Å joda! Jeg er "alene hjemme" (dvs uten menn, men med tre barn) noen dager, og skulle kooooooose meg i går kveld! Så det VAR synd på meg i går! Men jeg fikk da lest masse i den boka jeg holder på med!

Hvor mange menn har du?

Ettersom du skulle kose deg uten menn? Hehe.

:)

Gjest prust
Skrevet

Hvor mange menn har du?

Ettersom du skulle kose deg uten menn? Hehe.

:)

Det går jo an å kose seg uten å ha en mann i nærheten da :-P

Svigermor har vært hos oss ganske lenge, og hun er helt fantastisk til å hjelpe med å holde huset i stand, lage mat, rydde og vaske - men i går kveld var det faktisk litt deilig å la det flyte litt noen timer - frem til jeg skulle legge meg....

Deilig å ha huset for meg selv (pluss ungene da) noen dager :-)

Skrevet

Det går jo an å kose seg uten å ha en mann i nærheten da :-P

Svigermor har vært hos oss ganske lenge, og hun er helt fantastisk til å hjelpe med å holde huset i stand, lage mat, rydde og vaske - men i går kveld var det faktisk litt deilig å la det flyte litt noen timer - frem til jeg skulle legge meg....

Deilig å ha huset for meg selv (pluss ungene da) noen dager :-)

Joda, men du skrev "uten _menn_", ikke "uten mann"... ;o) Virket som om hele haremet var borte samtidig for en gangs skyld. ;o)

Gjest prust
Skrevet

Joda, men du skrev "uten _menn_", ikke "uten mann"... ;o) Virket som om hele haremet var borte samtidig for en gangs skyld. ;o)

Ååååååjaaaaaa!

Det var jo en glipp - har da bare én mann :-)

Holder det!

Skrevet

Jeg skulle kose meg med iskaldt, deilig sommerøl på eksamensfesten etter måneder med travel lesing, men gjett hvem som var smelt på tjukka. Da er det ikke så ille at du må vente en _dag_ med vinen vel... ;)

Skrevet

Det var for lite til å kose seg med......

Du får kjøpe en ny flaske i dag.. :-)

Gjest prust
Skrevet

Jeg skulle kose meg med iskaldt, deilig sommerøl på eksamensfesten etter måneder med travel lesing, men gjett hvem som var smelt på tjukka. Da er det ikke så ille at du må vente en _dag_ med vinen vel... ;)

Neiiii, du sier noe. Jeg skal jo egentlig ikke klage....

Men jeg fikk ikke kjøpt vin i dag heller :-(

Gjest prust
Skrevet

Du får kjøpe en ny flaske i dag.. :-)

Rakk det dessverre ikke i dag. Får prøve å gjøre det i morgen :-)

Skrevet

Rakk det dessverre ikke i dag. Får prøve å gjøre det i morgen :-)

Så får du løpe og kjøpe i morgen innen polet stenger. :-)

hare1365380455
Skrevet

Oj, du får bare vente til i morgen da! ;)

hare1365380455
Skrevet

Jeg holder på med Bienes hemmelige liv. Anbefales!

Og jeg som nesten bare leser krim... Har du lest den forresten? :D

Gjest prust
Skrevet

Jeg holder på med Bienes hemmelige liv. Anbefales!

Og jeg som nesten bare leser krim... Har du lest den forresten? :D

Ja - den leste jeg i vinter. Veldig fin bok, fikk sånn god følelse inni meg av den, selv om det var mye tungt og trist der og. veldig annerledes mange andre bøker jeg har lest i det siste!

Har tenkt å lese Havfruestolen også, men har ikke kommet så langt. Leste ut Nattsøsteren i dag - den var kjempespennende!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...