Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med candidia her. Har helt siden nyttår vært palget med mye magesmerter og kvalme og generelt dårlig form samt mye muskelsmerter. Går nå jevnlig til akupunktur for å få bukt med de verste plagene.

Akupunktøren mente jeg hadde symptomer på candidia infeksjon og mente jeg budre prøve å få utredet dette. Han nevnte mest som fleip at jeg skulle kutte ut alt avsukker melk og mel og ta en skikkelig hestekur emd omega-3 fettsyrer.

Jeg tror han er inne på noe vesentlig men hvor starter jeg? Det er ikke bare enkelt å plutselig skulle kutte ut alle melprodukter. Hva med biola produkter, jeg har alltid hørt at dette skal være bra for dårlige mager.

Vil noen dele erfaringer med meg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...