Gå til innhold

Venner på facebook

Anbefalte innlegg

Gjest anne marieke
Skrevet

Jeg er helt ny inne på facebook og lurer på en ting. Kan man holde enkelte av vennene sine skjult for andre? Et par ganger har jeg lagt merke til at når jeg ser på noens venneliste, så står det at de har f.eks 10 venner. Men bare 9 vises på lista. Hvorfor er det slik? Kan man velge om noen av vennene ikke skal vises for andre? Hvordan gjør man det isåfall?

Gjest Lek og lær
Skrevet

Nei, vennelista vises. Du kan velge at kun dine venner ser den lista, men da HELE lista.

Grunnen til at du ikke ser alle er at du ikke ber om det. Du må velge "vis alle"., ofte kommer kun de som er på nettverket norway feks.

Gjest facebook
Skrevet

Jeg har flere venner på "boka", men i Profilen min mangler det tre stykker der antallet vises ..... hvorfor aner jeg ikke ....

Skrevet

Trykk på "all friends" på den rullemenyen (pleier å stå på "regional friends") da får du opp alle.

Gjest bakvendtland
Skrevet

Hvis en av vennene har valt å ha en ikke-søkbar profil, det hadde jeg en stund, da vises ikke vedkommende på vennelistene. Jeg sjekket dette da jeg var med en venninne som var innlogget - jeg hadde ikke henne på vennelisten, og da hun gikk inn på profilene til de jeg hadde som venner, fant hun ikke meg på vennelisten,

og profilen min kunne ikke søkes på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...