Speak Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Svært mange arbeidsgivere utbetaler feriepenger i juni. (På vanlig lønningsdag.) 0 Siter
Atene Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Takk for forklaringen. Den var ikke dum, med sparingen. Problemet er bare at hver gang jeg tar meg i nakken og setter av faste summer, trenger jeg dem likevel, og tar dem ut.. Ikke mye å bli feit av, denne trygden ;-/ Jeg skjønner problemet. Men hva med å trekke litt ekstra skatt, så får du pengene i juni året etter? Skattefogden lar deg ikke ta ut noe "utenom". 0 Siter
Gjest bakvendtland Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Jeg får skattepenger rett før st. hans og feriepenger i junilønna som jeg pleier å få ca. 12. juni. 0 Siter
morsan Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Joda, men det er da mye morsommere å få denne "ekstra" slumpen til sommers og til jul! ;o) Men jeg tror man skal ha inntekt over et visst nivå før likningskontoret skriver ut skattekort med 10,5-måneders trekk. Man må jo ha likviditet nok til å tåle det ekstra trekket for å kunne få måneder med helt eller delvis trekkfritak. For enkelte (alders)trygdede skrives det etter hva jeg har skjønt ut skattekort med jvent 12-måneders trekk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.