Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å lage egen is hjemme. Den må være kalorifattig så jeg tenkte å lage noe med sukkerfri saft. Favoritt saft isen jeg kan kjøpe er sommeris. Noen her som har laget noe slikt selv og som kan dele gledene med meg? :)

Og hvor får man kjøpt isformer da? Har jernia slikt kanskje?

Skrevet

Isformer har de nok på Jernia og de fleste glassmagasiner, Nille og tusen andre slike steder tenker jeg. :o)

Jeg blander bare litt sterk saft og heller oppi, ungene elsker det.

Skrevet

Isformer har de nok på Jernia og de fleste glassmagasiner, Nille og tusen andre slike steder tenker jeg. :o)

Jeg blander bare litt sterk saft og heller oppi, ungene elsker det.

Ja jeg husker at vi lagde slike da jeg var barn :) Så jeg får få tak i de formene og gjøre et forsøk her. Takk for svar, da skal jeg nok finne slike former :)

Gjest Mary J. Blige
Skrevet

Helt sikkert Europris:-)

Jeg laget masse saftis da datteren min var liten. Hun ville ha is når været var varmt selvfølgelig. Sto alltid et brett med saftis i fryseren :-)

Skrevet

Helt sikkert Europris:-)

Jeg laget masse saftis da datteren min var liten. Hun ville ha is når været var varmt selvfølgelig. Sto alltid et brett med saftis i fryseren :-)

Ja det er snadder i sommervarmen :) Vi hadde noen former for endel år siden usker jeg, og det gikk bra med saft og vann. Nå har jeg lyst til å utforske litt med noe annet. Sommeris er litt sobrè aktig, lurer på hvordan den kan lages, eller noe ala.....

Skrevet

Jeg pleier å lage av appelsinjuice. Det blir fantastisk godt, og så er det jo sunt.

Formene kjøpte jeg for 15 år siden hos Tupperware.

Skrevet

Jeg pleier å lage av appelsinjuice. Det blir fantastisk godt, og så er det jo sunt.

Ja det tenkte jeg ikke på, man kan sikkert også bruke eplejuice. Takk!

Gjest Mary J. Blige
Skrevet

Ja det er snadder i sommervarmen :) Vi hadde noen former for endel år siden usker jeg, og det gikk bra med saft og vann. Nå har jeg lyst til å utforske litt med noe annet. Sommeris er litt sobrè aktig, lurer på hvordan den kan lages, eller noe ala.....

Bland noen saftiser (bruk sterk saft) med bringebær, jordbær e.l. og kjør det gjennom en sånn blander (hva heter de nå igjen disse blanderne??), sprut et par kremdotter på toppen. Sever i isglass (Ikea) NAM !! :-)

Gjest Mary J. Blige
Skrevet

Jeg mente SERVER:-)

Skrevet

Bland noen saftiser (bruk sterk saft) med bringebær, jordbær e.l. og kjør det gjennom en sånn blander (hva heter de nå igjen disse blanderne??), sprut et par kremdotter på toppen. Sever i isglass (Ikea) NAM !! :-)

Å dæven, det hørtes godt ut! *Handle*

Gjest Mary J. Blige
Skrevet

Å dæven, det hørtes godt ut! *Handle*

Og bruker man friske bær og saft fattig på sukker, blir det sunt i tillegg. Og blanderen, den heter Blender hehehe :-) Kom akkurat på det.

Gjest Mary J. Blige
Skrevet

Jeg kjøpte også hos Tupperware.

Skrevet

Jeg kjøpte også hos Tupperware.

Mener å huske at jeg kjøpte mine på Åhlens for noen år siden.

Skrevet

Jeg mener å ha sett isformer på Jernia. De har sikkert også billige på Max20, Europris, Nille osv. i disse snart-sommertider.

Skrevet

Her begynner vi å snakke ja! Hørtes alfor godt ut ;) takk!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...