Gå til innhold

konflikt

Anbefalte innlegg

Gjest siren1
Skrevet

Jeg har opplevd at en venninne av meg har sveket meg, og jeg skal kutte henne ut, da det var såpass ille for min del.

Dette har jeg nå fortalt de andre jentene i gjengen. Jeg skal også si at jeg dessverre ikke klarer å omgåes henne i det hele tatt lenger, og det vil da bety at når en av jenten skal be oss alle, så komme ikke jeg om de ber henne.

Noen som kjenner seg igjen i slike dilemmaer som dette?

(Dette er jo en sak mellom min venninne og meg, men jeg vil aldri klare å ha det noe morro med de andre når hun er tilstedet...)

Skrevet

Hvor mange ganger skal du legge inn dette innlegget? Dette er sikkert femte gangen jeg ser det på noen få dager og du har fått _mange_ svar. Ingen av dem er enige med deg, har du ikke tenkt å gi deg før noen sleiker deg oppetter ryggen?

Sorry, men jeg klarte ikke å dy meg.

Gjest lisboa1
Skrevet

Hvor mange ganger skal du legge inn dette innlegget? Dette er sikkert femte gangen jeg ser det på noen få dager og du har fått _mange_ svar. Ingen av dem er enige med deg, har du ikke tenkt å gi deg før noen sleiker deg oppetter ryggen?

Sorry, men jeg klarte ikke å dy meg.

så la vær å bry deg da, du trenger ikke lese d vet du, om du ikke er interessert.

Skrevet

så la vær å bry deg da, du trenger ikke lese d vet du, om du ikke er interessert.

Du brukte et annet nick (siren1) og en annen overskift denne gangen så det var ikke godt å vite at det var samme innlegget nok en gang.

Skrevet

Dette har du spurt om flere ganger nå. Hva er dilemmaet? Hvis du ikke orker å møte henne, kommer du ikke når hun er tilstedet. Det har du opplyst dine venninner om. De kommer antageligvis til å be dere begge, og så må du la vær å komme (eller ombestemme deg etter en stund og orke å møte henne). Igjen, hva er dilemmaet?

Gjest Herrejemini
Skrevet

Herregud, skjerp deg!

Slutt og legg inn det samme spørsmålet gang på gang. Du oppfører deg ufattelig barnslig ang. venninnene din, og de kan ikke ta ansvar for din umodenhet.

Skrevet

Herregud, skjerp deg!

Slutt og legg inn det samme spørsmålet gang på gang. Du oppfører deg ufattelig barnslig ang. venninnene din, og de kan ikke ta ansvar for din umodenhet.

Bra det ikke er bare jeg som synes det begynner å bli mer enn nok nå.

Gjest Herrejemini
Skrevet

Bra det ikke er bare jeg som synes det begynner å bli mer enn nok nå.

Ja, ærlig talt. Får være måte på. Hadde skjønt det om hun ikke fått svar de andre gangene hun postet samme innlegget, men det fikk hun jo. Mange også.

Skrevet

Ja, ærlig talt. Får være måte på. Hadde skjønt det om hun ikke fått svar de andre gangene hun postet samme innlegget, men det fikk hun jo. Mange også.

Noen blir ikke fornøyde før de får svar fra noen som er enige med dem, det har vi jo sett mange ganger før her inne.

Skrevet

Det er tydeligvis ikke din venninne det er noe gæernt med.

Skrevet

hm..nå trodde jeg tiden var stilt tilbake. Dette har jeg lest før... Kanskje du skal høre på andre forum om du ikke har fått svaret du vil ha?

Det er trist når slikt skjer mellom venner, men kunne du kalle dere venner? Kanskje du skal prøve å snakke med denne såkalte vennen ei gang til? Det ville vel vært det beste. Mennesker feiler hele tida.... Det er ikke mye til venn du er om du ber dine andre venner om å kutte henne ut pga deg. Men nå vet de om saken og tar kanskje litt hensyn i begynnelsen.

Gjest togli
Skrevet

Det at du kutter kontakten med venninnen din, er verre for deg selv enn for henne. Hev deg over det hun evt. har gjort og tilgi henne. Det er ikke sikkert du vil ha henne som venninne lenger, men å nekte å møte henne blir for dumt... Jeg kjenner også folk som er slik og jeg må innrømme at jeg ser på dem som sære og ganske egosentriske.. beklager...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...