Gå til innhold

Journalistikk

Anbefalte innlegg

Mista nikket
Skrevet

Er det denne typen journalistikk vi skal ha? Det blir jo en masse sladdermog skriving om ting vi egentlig ikke trenger å vite noe om. Blir jo egentlig det samme som se og hør, bare at her går de offentlig ut å spør.

Dette har jeg kopiert fra dagens VG:

ETTERLYSNING ** ETTERLYSNING

Seks brødre og foreldrene fra Furuset er tiltalt i den store hvitvaskingssaken. Tre av brødrene drev flyttebyråer fra en leilighet på Furuset. VG ønsker kontakt med folk som kjenner eller har noe å fortelle om denne familien. Ta kontakt med VGs journalist

Gjest liede
Skrevet

Huff!

VG er Se&Hør i papirutgave. De burde egentlig miste momsfritaket.

Gjest matmat
Skrevet

Vg er en tragisk avis.. Er helt enig med at den type journalistikk er helt uinteressant.

Skrevet

Trodde ikke slikt var helt på G i det faget der..... VG er en sladderavis ja, det har jeg synes lenge.

Skrevet

Helt enig. Samme oppfordring for et par dager siden da en lærer var tatt for mistanke om overgrep. Helt horribelt. Har de ikke noe å tenke med i redaksjonen der ??

Mista nikket
Skrevet

Helt enig. Samme oppfordring for et par dager siden da en lærer var tatt for mistanke om overgrep. Helt horribelt. Har de ikke noe å tenke med i redaksjonen der ??

Det er skikkelig møkkagraving, smi mens liket er varmt, som Øystein Sunde sang

Mista nikket
Skrevet

Sykt...

Hadde håpet at VG var hakket bedre enn se og hør

Mista nikket
Skrevet

Trodde ikke slikt var helt på G i det faget der..... VG er en sladderavis ja, det har jeg synes lenge.

VG burde ha forstått at folk reagerer på den type journalistikk

Mista nikket
Skrevet

Vg er en tragisk avis.. Er helt enig med at den type journalistikk er helt uinteressant.

Hvorfor skal vi vite alt? Lite viktig for mange hva som har skjedd tidligere i deres liv. Skal venner/familie gå ut å "røpe familiehemmeligheter" til omverdenen.

Mista nikket
Skrevet

Fy fader, det er drøyt!

Sikkert noen som gjør det. Money talks.

Mista nikket
Skrevet

Huff!

VG er Se&Hør i papirutgave. De burde egentlig miste momsfritaket.

Nå er de nær bunnen i hvertfall

Mista nikket
Skrevet

Helt enig med deg!

Jeg reagerte sterkt på noe som minnet meg om angiveri.

Skrevet

Hadde håpet at VG var hakket bedre enn se og hør

Ikke lenger ser det ut til...

Gjest Catwoman
Skrevet

Det er skikkelig møkkagraving, smi mens liket er varmt, som Øystein Sunde sang

Det er et j*** bra uttrykk...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...