Gå til innhold

Fort haster...

Anbefalte innlegg

Gjest matmat
Skrevet

Kan jeg bruke kylling-buljong når jeg skal lage lapskaus eller blir det helt feil??? Jeg har ikke noe annet akkurat nå.. :-(

Gjest matma
Skrevet

Klart du kan.

OK, takk for raskt svar, da bruker jeg det! :-)

Helt grønn i matlaging, men det skjønte du sikkert!;-)

Gjest tamtamnam
Skrevet

OK, takk for raskt svar, da bruker jeg det! :-)

Helt grønn i matlaging, men det skjønte du sikkert!;-)

Man bruker hva man haver. Blir så godt, så! :-)

Gjest matmat
Skrevet

Kan jeg ta litt fløte oppi eller blir det helt feil tro? 2 spisesjeer eller noe?

Gjest tamtamnam
Skrevet

Kan jeg ta litt fløte oppi eller blir det helt feil tro? 2 spisesjeer eller noe?

Skal du lage middag til noen du er redd for å feile for? Ikke vær så redd, det meste er godt i lapskaus. Ville ikke tatt for mye fløte i, men 1 - 2 ss blir godt.

Gjest matmat
Skrevet

Skal du lage middag til noen du er redd for å feile for? Ikke vær så redd, det meste er godt i lapskaus. Ville ikke tatt for mye fløte i, men 1 - 2 ss blir godt.

Hehe... ja skal lage middag til mannen min, noe han ikke er vandt til.. (huff for et koneemne jeg er...)

Hadde håpet at det denne gangen skal bli litt godt... Jeg er elendig! Men det lukter godt nå! ;-)

Tusen takk for svar igjen! Du har reddet middagen vår! ;-)

Skrevet

Hehe... ja skal lage middag til mannen min, noe han ikke er vandt til.. (huff for et koneemne jeg er...)

Hadde håpet at det denne gangen skal bli litt godt... Jeg er elendig! Men det lukter godt nå! ;-)

*Hehe* Min er så takknemlig å lage mat til - han synes at det aller meste jeg lager er like godt og er overbevist om at jeg er en mesterkokk! ;o) Det er ikke heeeeelt sannheten, men jeg lar ham leve i troen. :o)

Gjest tamtamnam
Skrevet

Bare hyggelig. Skyld på meg om det ikke smaker :-) Men du skal se det blir high score!

Gjest matmat
Skrevet

*Hehe* Min er så takknemlig å lage mat til - han synes at det aller meste jeg lager er like godt og er overbevist om at jeg er en mesterkokk! ;o) Det er ikke heeeeelt sannheten, men jeg lar ham leve i troen. :o)

Da er du heldig Lillemus! :-)

Min er så skeptisk at det er helt fært! Selv når jeg merker at maten blir kjempegod og hadde han fått det hjemme hos mora si så hadde den vært VELDIG GOD, men når han vet jeg har laget den så blir han veeeldig skeptisk!

Ikke rart jeg nesten aldri lager mat da....når jeg tenker meg om... ;-)

Bye the way, lapskausen ble virkelig kjempegod! Blir spennende å se hva han sier til den.. han kommer ikke før ved 20.30 tiden..

Skrevet

Da er du heldig Lillemus! :-)

Min er så skeptisk at det er helt fært! Selv når jeg merker at maten blir kjempegod og hadde han fått det hjemme hos mora si så hadde den vært VELDIG GOD, men når han vet jeg har laget den så blir han veeeldig skeptisk!

Ikke rart jeg nesten aldri lager mat da....når jeg tenker meg om... ;-)

Bye the way, lapskausen ble virkelig kjempegod! Blir spennende å se hva han sier til den.. han kommer ikke før ved 20.30 tiden..

Jeg kunne ikke hatt en partner som var kjempeskeptisk til matlagingen min, den eneste løsningen da om forholdet skulle fungert var at han sto for all matlaging. :o)

Heldigvis har vi stort sett samme merkelig smak i matveien, potetball med flesk og sirup er en høydare for oss begge! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...