Gjest jentedame Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg har siden jeg var 10 år hatt selvmordstanker. Jeg har skadet meg selv og planlagt å drepe meg selv, men det har aldri skjedd noe alvorlig. Jeg klandrer meg selv for det meste. Ikke til daglig, men det virker som om små ting hoper seg opp og når det en gang kommer en skuffelse eller en krangel med kjæresten som ender opp med at det er meg selv jeg skylder på så kan det klikke helt. Jeg får gråteanfall. Dette har jeg hatt i mange år (jeg er 18). Det begynner som oftest med at jeg ligger i senga og er trist og bare tenker, så begynner jeg å gråte litt også ender det opp med skikkelig hulking. Ganske mange ganger har jeg hyperventilert, og to av gangene tror jeg at jeg besvimte. Jeg kjente ikke kroppen min, pusta ikke for ei liten stund, men hørte at kjæresten min sa navnet mitt uten av jeg klarte å bevege meg. Jeg kommer til meg selv og fortsetter å gråte vanlig når han tar tak i meg, akkurat som om jeg våkner da. Kan jo også nevne at siden jeg var 10 år har jeg vært misfornøyd med utseendet mitt, har slitt en del med uren hud (det gjør jeg fortsatt) og jeg syns jeg er tjukk (selv om jeg er innenfor normalen). Jeg er ganske flink på skolen, har for så vidt toppkarakter i alle fag, jeg er politisk aktiv, jeg har hatt kjæreste i et år nå. Jeg bare lurer, hva er det som er galt? Hva kan jeg gjøre for å forhindre disse gråteanfallene? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/277514-hva-er-galt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.