Gjest Har flyttet Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 melding til folkeregistret eller? Det er 3 uker siden jeg flyttet, men det står på gule sider den gamle adressen. 0 Siter
fresja Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Kan jeg aldri tro. Du må nok selv endre adressen din alle steder. Min datter flyttet for et år siden, hun har fremdeles den gamle adressen i telefonkatalogen! 0 Siter
Sofline Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Det kan godt ta en stund. Jeg sendte en mail til Gule Sider da jeg ved en tilfeldighet oppdaget at kjæresten min var registrert med naboens adresse og det ble ordnet med det samme. 0 Siter
Cinthia Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Gule sider henter vel ikke sin informasjon fra folkeregisteret, men fra telefonselskapene? Mener å huske det siste jeg flyttet, og sendte mail til telefonkatalogen.no. Sørg for at telefonabonnementene har rett adresse, så bør gulesider følge etter ganske snart. Med mindre det er nettopp det som er problemet da, at de ikke følger opp. Da må du nok ta kontakt med dem, ja. Det skal skje automatisk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.