Gå til innhold

Blir gulesider oppdatert når en tar ut flytte...

Anbefalte innlegg

Gjest Har flyttet
Skrevet

melding til folkeregistret eller? Det er 3 uker siden jeg flyttet, men det står på gule sider den gamle adressen.

Skrevet

Kan jeg aldri tro. Du må nok selv endre adressen din alle steder. Min datter flyttet for et år siden, hun har fremdeles den gamle adressen i telefonkatalogen!

Skrevet

Det kan godt ta en stund. Jeg sendte en mail til Gule Sider da jeg ved en tilfeldighet oppdaget at kjæresten min var registrert med naboens adresse og det ble ordnet med det samme.

Skrevet

Gule sider henter vel ikke sin informasjon fra folkeregisteret, men fra telefonselskapene? Mener å huske det siste jeg flyttet, og sendte mail til telefonkatalogen.no. Sørg for at telefonabonnementene har rett adresse, så bør gulesider følge etter ganske snart.

Med mindre det er nettopp det som er problemet da, at de ikke følger opp. Da må du nok ta kontakt med dem, ja. Det skal skje automatisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...