Gå til innhold

Få større skrift på dol...

Anbefalte innlegg

Gjest Liten skrift for meg.
Skrevet

...går det?

Det er ikke dol jeg klager på altså, det er meg som blir aldeles huggern av å sitte her, fordi skriften er for liten for meg.

Finnes det noen måte å få den større på? Det nytter ikke å gå inn på selve maskinen og stille opp skriften der, for da blir alt, og alle andre sider med stor skrift, men ikke dol.

Noen?

Skrevet

Du kan jo forandre zoomnivå nederst i høyre hjørne. Jeg har 100%, du kan jo få opp til 400.

Mista nikket
Skrevet

Trykk på ctrl samtidig som du scroller med musa

Skrevet

Trykk på ctrl samtidig som du scroller med musa

Fungerer ikke på Dol.

Skrevet

Du kan jo forandre zoomnivå nederst i høyre hjørne. Jeg har 100%, du kan jo få opp til 400.

Finner ikke noe knapp som jeg får zoomet med, men jeg fikk skriften større på annen måte, men da ble den så bred at det ble ikke noe bedre.

Jeg har widescreenskjerm på laptopen og det ble ikke noe bedre med "tilpass" mulig jeg gjør noe galt ja :-)

Skrevet

Finner ikke noe knapp som jeg får zoomet med, men jeg fikk skriften større på annen måte, men da ble den så bred at det ble ikke noe bedre.

Jeg har widescreenskjerm på laptopen og det ble ikke noe bedre med "tilpass" mulig jeg gjør noe galt ja :-)

Hvis jeg zoomer ut til 125% så får jeg sett både lista og svarene ved siden av hverandre og slipper og se lista nedover til venstre. Og jeg har ikke en wide screen.

Hvis du går inn på start - hjelp og støtte - tilgjengelighet så skal det være innstillinger der som er for svaksynte i hvert fall.

Skrevet

Hvis jeg zoomer ut til 125% så får jeg sett både lista og svarene ved siden av hverandre og slipper og se lista nedover til venstre. Og jeg har ikke en wide screen.

Hvis du går inn på start - hjelp og støtte - tilgjengelighet så skal det være innstillinger der som er for svaksynte i hvert fall.

:-) Jeg er ikke svaksynt, men jeg har skjeve hornhinner og lett for å få migrene. Når jeg da må fokusere så intenst, så blir jeg huggern og kvalm. Men men, jeg finner vel ut av det.

Takk for hjelpen.

Mista nikket
Skrevet

Fungerer ikke på Dol.

Det gjør det på min PC

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...